cvcaelen
Vandege Forumwiet

als je je doel hebt bereikt ben je doelloos,...
|
 |
« Antwoord #768 Gepost op: Dinsdag 28 Februari 2012 - 20:40:18 » |
|
aan iedereen die goede raad heeft gegeven, dank u wel hoor maar we hebben het veel te ver gezocht even samen vatten, stuur een kort filmpje door aan één persoon, heeft beeld maar geen geluid stuur het zelfde door aan 2 anderen door hebben beeld en geluid, kunnen jullie al volgen, slimmeken had het geluid op zijn pc afgezet

|
|
|
|
|
|
Als je niet bang meer bent voor de dood geniet je pas ten volle van het leven.
|
|
|
René
Vandege Forumwiet

|
 |
« Antwoord #767 Gepost op: Dinsdag 28 Februari 2012 - 20:03:54 » |
|
aan iedereen die goede raad heeft gegeven, dank u wel hoor maar we hebben het veel te ver gezocht even samen vatten, stuur een kort filmpje door aan één persoon, heeft beeld maar geen geluid stuur het zelfde door aan 2 anderen door hebben beeld en geluid, kunnen jullie al volgen, slimmeken had het geluid op zijn pc afgezet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
men in black
Moderator
Meister Poster

|
 |
« Antwoord #766 Gepost op: Dinsdag 28 Februari 2012 - 18:38:19 » |
|
Maar dikwijls blijft het een gesukkel, niet bepaald een 'uniforme' markt, zoals met zoveel in technoland dat heb ik nu altijd met Gspot en andere zaken ook voila!
|
|
|
|
|
|
Better be good to me!
|
|
|
frans
Zeerveelposter

|
 |
« Antwoord #765 Gepost op: Dinsdag 28 Februari 2012 - 11:28:20 » |
|
Zal wel eits met codes of divx toestanden zijn.
Hoogstwaarschijnlijk. Er bestaan gigantisch veel codes om audio af te spelen. Kan meestal worden opgelost door K-Lite pack te downloaden. Dat installeert en herkent automatisch het grootste deel van de codes, waardoor in vele gevallen het probleem opgelost. Je kan hier bv downloaden http://www.free-codecs.com/download/k_lite_codec_pack.htmOm een diagnose van het probleem te krijgen, kan je bv Gspot (ja, ja ik weet het, what's in a name ...) downloaden, kan je dus zien wat eventueel het probleem is wanneer je iets niet kunt afspelen. http://www.free-codecs.com/download/GSpot.htmMaar dikwijls blijft het een gesukkel, niet bepaald een 'uniforme' markt, zoals met zoveel in technoland
|
|
|
|
« Laatste verandering: Dinsdag 28 Februari 2012 - 11:45:35 door frans »
|
|
|
|
|
flupke
Zeerveelposter

|
 |
« Antwoord #764 Gepost op: Maandag 27 Februari 2012 - 18:10:41 » |
|
Baja we blijven oefenen en proberen he. Ik hoop als de madam het wilt,eens een deftige camera te kopen dat zal ook al veel schelen. Dat je beeld hebt maar geen geluid,hmmmm niet dat ik een held ben in dat soort dingen maar misschien is het hetvolgende: Dus op je eigen pc als je dat filmpje afspeelt heb je wel beeld en geluid,maar als je het naar iemand via email stuurt hebben ze beeld maar geen geluid? Dat lijkt me eerder een softwarematig probleem.Ik weet niet met welk programma die persoon het filmpje wilt afspelen (windows media player,Quicktime player,VLC media player...) Zal wel eits met codes of divx toestanden zijn...(lees een bestandje dat je nodig hebt om bepaalde formaten correct weer te geven) Ik had dit ooit eens met mijn camera waar ik filmpjes mee maakte.Met windows media player kon ik dat filmpje niet afspelen. Ik heb toen "VLC media player" gedownload(is gratis) en compatibel met heel wat videoformaten en daarop werkte het wel.Je kan het altijd eens proberen,baat het niet,schaadt het niet  dit is de link: http://vlc-media-player.en.softonic.com/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
René
Vandege Forumwiet

|
 |
« Antwoord #763 Gepost op: Maandag 27 Februari 2012 - 00:04:30 » |
|
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mheehé blijkbaar heeft iedereen wel hier of daar een probleem ik heb de camera op mijn scherm geplaatst het is niet slecht maar ook niet 100% goed het zijn de trillingen van de motor en de minder goede wegen die hier voor wat problemen zorgen de volgende keer zet de camera op mij helm als ik de film op de pc zet heb ik geluid en als ik het verstuur is het geluid weg iemand raad ? hou er de moed in camera mannen, oefenen baard kunst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
flupke
Zeerveelposter

|
 |
« Antwoord #762 Gepost op: Zondag 26 Februari 2012 - 22:17:15 » |
|
Hallo, Ahzo ja ik begrijp het.Ik moet nog wel een manier vinden om hem degelijk te bevestigen,maar dat moet wel lukken denk ik mits wat denkwerk  Edit;ah oke ik zie het in het filmpje hoe die man dat doet,bedankt alvast moet eens aan t knutselen gaan  Dat uitvallen,mnaa er komt niet tegen de aan /uit knop...heb het daarnet eens in de auto getest en hij blijft netjes aan... misschien door de trillingen op de guzzi dat hij uitvalt ofzo. Maar ooit koop ik me een go pro of iets dergelijks,vooral de bediening is duidelijker ik weet soms totaal niet hoe en wat ik aan het filmen ben,en of het nu op record staat of net niet(lichtjes zijn bij daglicht erg slecht zichtbaar)maar voor deze prijs toch wel een fijn ding om sporadisch eens iets te filmen
|
|
|
|
« Laatste verandering: Zondag 26 Februari 2012 - 22:23:21 door flupke »
|
|
|
|
|
cvcaelen
Vandege Forumwiet

|
 |
« Antwoord #761 Gepost op: Zondag 26 Februari 2012 - 14:46:22 » |
|
@Flup: die stabiliteit komt van je hoofd zelf  alle trillingen worden door je lijf weggefilterd, wat er nog rest doen je ogen, maw een beetje trillingen zie je nog wel van de camera. Let maar eens op waar sporters en dergelijke de gopro monteren: steevast op de helm (of met een gareel op/aan de borstkas) ik heb me gebaseerd op dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=py06PtanfI0dat uitvallen heb ik nog niet ervaren, de aan/uit komt misschien in kontakt met iets? Christiaan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
flupke
Zeerveelposter

|
 |
« Antwoord #760 Gepost op: Zondag 26 Februari 2012 - 13:29:43 » |
|
Amai uw dagske is goed gevuld Ik heb net een klein stukje gaan rijden,ik vind de guzzi V7 echt een leuk ding,elke keer tovert hij een smile op men gezicht.Wie heeft veel pk's nodig? Inderdaad vroeger had ik graag een zacht zadel,dat was "beter" dacht ik en voor korte stukjes is dat wel comfortabel. Maar voor iets langere ritten doe mij dat maar van de Guzzi echt geen last gehad al die kilometers. Ik heb mijn "25euro" ebay camera eens getest,maar moet nog een betere plaats zoeken om hem te bevestigen,op de motor is uitgesloten teveel vibraties en wazig beeld. Maar op mijn helm of vizier past ie niet goed en zou er zo af kunnen vallen. @christiaan:waar heb jij je camera bevestigd?Ik meende op je helm zo te zien,maar hoe krijg jij je beeld zo stabiel als in je filmpjes? Wat ik ook gemerkt heb is dat die camera vanzelf stopt na een 30 tal seconden?Hij staat aan(blauw lichtje brand)Ik duw op record(rood lichtje brand) en hij neemt op (en heb beeld achteraf op de pc),maar hij valt gewoon uit na een 30 tal seconden.Want als ik opgenomen heb en ik wil hem uitzetten is hij al vanzelf uitgevallen...batterij is nochtans geladen hij heeft 3 uur opgeladen dus dat kan het niet zijn...het vreemde is dat ik dit alleen op de moto heb.Ik heb hem hier thuis nu eens getest en hij blijft netjes opnemen....allen op de moto valt hij dus uit na een tijdje. Ps:weet iemand of ik op de openingsrit van 25 maart ookguzzi opnaai patches(emblemen) voor op mijn vest kan kopen?
|
|
|
|
« Laatste verandering: Zondag 26 Februari 2012 - 13:45:07 door flupke »
|
|
|
|
|
men in black
Moderator
Meister Poster

|
 |
« Antwoord #759 Gepost op: Zondag 26 Februari 2012 - 12:18:03 » |
|
ja dat is de ervaring van velen, wat eerder "hard" lijkt is wel goed uit te houden op langere ritten, anders krijg je een doorzakgevoel en dat is nefast voor de rij-vreugde! Ondertussen op FB de 1 mei rit van Freddy Nijssen gemaakt, ik wacht nog op info van enkele andere Guzzi onverlaten om de kalender te vervolledigen, zal ze sebiet eens aan hun oren trekken se. Ook de Breva gestart, wilde gisteren vertrekken, tik, nog eens tik en dan was het dan, zucht, de Accumate gezocht, de batterij volgedruppeld met Eandis-voer en daarjuist, tik op de startknop, heerlijk brommen zoals enkel een Guzzi kan, big, big smile, nu een aperitiefje, wat mailen enz en dan aan tafel, de tomatensoep met letterkes en ballekes snuif njam, njam en dan komt de tanjine op tafel met houthakkersbrood en dan, dan wordt het een beetje ronken in de zetel vrees ik  wel het wekkertje zetten voor de koers, heerlijk genieten van HD uitzendingen, bling bling, mooi.
|
|
|
|
|
|
Better be good to me!
|
|
|
flupke
Zeerveelposter

|
 |
« Antwoord #758 Gepost op: Zaterdag 25 Februari 2012 - 23:23:00 » |
|
Ik heb vandaag ook mijn ritje gedaan.Belgenland uiteraard,Nederland en Duitsland zowat het 3 landenpunt.En in het terugkomen Via de provincie Luik,efkes langs Fort Eben emael,maar dat was dicht...toch de gust efkes naast een tank gezet  Heb er 420 km van gemaakt.Heb de Guzzi V7 is goed kunnen testen nu. Conclusie:heel tevreden over!Lekker roffelend motortje,licht en wendbaar,goeie remmen(1 keer hard nodig gehad!"ik had u niet gezien",ge weet wel..)) Wel soms tussen 1e en 2 versnelling zit je ergens tussenin(rammel rammel..)paar keer voorgehad,maar voor de rest niks dan lof.Ook een erg goed zadel,niks zadelpijn! In het begin dacht ik,hard zadel,maar het geeft meer ondersteuning dan eentje dat te zacht is,want dan zit je door en dat is ook niet goed. Gemiddeld verbruik per 100 km eens tussen 5,3 en 5,9 hangt af van je rechterhand Voor de mooie foto's kijk hier http://s1252.photobucket.com/albums/hh569/flupke101/tripje%203%20landen%20punt%2025Feb2012/ (ps:foto's staan er wel in omgekeerde volgorde op)Staan een paar hele leuke tussen.Veel kijkplezier  @ men in black:ah bedankt ik zal je een mailtje sturen zo dadelijk je mag dat altijd doorsturen.We weten nog niet of het Normandie of de Moezel gaat worden. Groetjes, Flupke
|
|
|
|
« Laatste verandering: Zaterdag 25 Februari 2012 - 23:33:59 door flupke »
|
|
|
|
|
men in black
Moderator
Meister Poster

|
 |
« Antwoord #757 Gepost op: Zaterdag 25 Februari 2012 - 12:42:53 » |
|
gedaan: twee witte Peugeot's gewassen en doen blinken, tuinset en lounge-set buiten gezet en afgewassen, zit nu buiten met de buff van MGCB, een tripel van Florival en 't overtrekt, dju toch. Sebiet naar de koers op tv zien, mijn kot buiten nog wat opruimen, de Breva ontstoffen, enkele offertes aanvragen mbt zonne-panelen en denken over de Go Pro, verdomd klein toestel met schitterend resultaat. Flupke: mocht je goesting hebben dan kan ik je mijn Garmin-ritjes van Normandië wel eens doorsturen, Guzzi-gewijs zal je toch je goesting doen  arie.vermeulenapestaartjemotoguzzipuntbe nog een mailtje sturen naar de tuin-aannemer: hij mag/kan het resterende komen afwerken!
|
|
|
|
|
|
Better be good to me!
|
|
|
flupke
Zeerveelposter

|
 |
« Antwoord #756 Gepost op: Vrijdag 24 Februari 2012 - 23:03:11 » |
|
Ik ga morgen ook eens rijden,Mooie route op de tripy gemaakt.Eens richting limburg rijden,zo Nederland binnen,Effe Duitsland in,en zo via Luik terugkomen,een dikke 400 km. In feite moet ik dit morgen posten want de topic heet"wat hebt ge gedaan vandaag",maar morgen ben ik gaan rijden dus kan ik het er niet opzetten,dus zou ik het er overmorgen moeten opzetten,maar dan klopt dat weeral niet want het gaat over wat ge vandaag gedaan hebt .....haha dat laatste was een grapje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
guzzeric
Veelposter
|
 |
« Antwoord #755 Gepost op: Vrijdag 24 Februari 2012 - 21:30:43 » |
|
Vandaag met Dirk kunnen meerijden met zijn "special transport truck", t'was Wel vroeg opstaan om 4u, maar wel indrukwekkend zo s'nachts geladen met een reuze caterpillar buldozer op de baan te zijn, en de ganze omgeving in een orange gloed van al die flikkerlichten !
Voor morgen gaan we iets gewoner doen...alhoewel met een guzzi rijden is niet gewoon... het is een levendgenietende bezigheid, niet? Dus morgen 12.00 start richting Marche les dames en omstreken,,nog een beetje sidecar km-tertjes op de teller zetten.Oefening baart kunst zeggen ze toch?
D&D rijden ook mee, en als er zich nog geroepen voelen,en dit late berichtnog lezen: iedereen welkom; Start bij mij thuis in holsbeek. Grtz, Eric 0478/569997
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cvcaelen
Vandege Forumwiet

|
 |
« Antwoord #754 Gepost op: Vrijdag 24 Februari 2012 - 20:04:37 » |
|
't heeft niks met Guzzi te maken, vandaag met de wagen naar de keuring, de 12-jarige Mazda MPV op LPG is er weer eens door, al zijn er aandachtspuntjes voor volgend jaar: roest  Christiaan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|