En ik heb vandaag een paar auto onderdelen zaken bezocht,(motorzaken hier in de buurt blijkbaar allemaal toe met brugdag...)maar noppes niemand heeft dus blijkbaar een afdichting (pakking) voor mijn uitlaat...ik heb er voorlopig een dikke hittebestendige afdichtingspasta opgesmeerd speciaal voor uitlaten,en het beloofd "blijvend" resultaat,maar daarnet vloog-spoot de pasta er al mooi weer uit....

er stond op dat ik de motor moest aanzetten en door de warmte werd de pasta hard....mooi niet dus.Nog is opgedaan,nu laat ik de pasta uit zichzelf opdrogen en dan nog is warmdraaien straks maar ik heb er geen goed oog in.En nu is de vrouw eindelijk akkoord dat ik toch naar de rit morgen van freddy neysen ga doen in Tongeren en nu dit grrrrrrr....enfin zal zien vanavond wat het geeft en of de pasta tijdelijk het probleem oplost.Ik heb vra motors waar ik de uitlaten kocht al gemaild om originele pakkingen te bestellen,maar ja die kunnen pas woensdag antwoorden...
er zo mee rijden is niet te doen,daarnet ermee naar de auto zaken gereden,hij valt vaak uit als je stationair draait,of onder de +- 2500 toeren zit....
Enfin ik zal vanavond al zien of het gaat lukken of niet...