Donderdag 17 Mei 2012 - 18:48:22 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Zondag 15 April , de zeelandrit, afspraak vanaf 11.00 Taverne 't Uitzicht, Belseledorp 161, in Belsele

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: « 1 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Re:kampeerweekend  (gelezen 5115 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
men in black
Moderator
Meister Poster

« Antwoord #7 Gepost op: Woensdag 15 April 2009 - 18:16:48 »

Aladin, vrijdag 175 km, vertrek je op tijd, dan ben je terug op tijd en zaterdag amper 125 km met af en toe rustpauze, lees rechte stukken, desondanks op zaterdag 400+ bochtjes in alle varianten evenzo op vrijdag meer dan 600+, vandaar de ondertitel: Het 1000+bochten weekend.
Nooit ver weg van de camping, dus één druk op de knop en je kan weer rustig naar de camping ploffen.
« Laatste verandering: Donderdag 16 April 2009 - 17:25:54 door Arie » Gelogd

Better be good to me!
Aladin
Meister Poster

« Antwoord #6 Gepost op: Woensdag 15 April 2009 - 17:05:57 »

Kunnen ze ook aan mijn moto zien hoeveel bochten ik gedaan heb?
Want kweenie of ik beide ritten wel af zal maken.
Ben wel aan het opbouwen weer (4e keer in revalidatie traject immers in 6 jaar) en de openingsritten van zowel MGCB alswel van MGCN goed volbracht.
Primavera kriebelt wel maar met toe en af rijden erbij zal het Marian alleen zijn die afkomt.
Maar we hebben nog eventjes om wat te bedenken.

Janguz
Administrator
Meister Poster

« Antwoord #5 Gepost op: Maandag 13 April 2009 - 17:38:07 »

en dat kan ik bevestigen, vorige keer was het karaoke, was zéér plezant.

Alweer JanGuz ®
men in black
Moderator
Meister Poster

« Antwoord #4 Gepost op: Maandag 13 April 2009 - 14:19:59 »

De ritten zijn klaar zowel op roadbook als Garmin gpx-file, vorige week en vandaag nagereden en goedgekeurd.
Je hoeft niet te kamperen gedurende het hele weekend, kom en rij en overnacht voor één of twee dagen, het hele weekend is schitterend natuurlijk.
Vrijdag een rit van goed 175 km en zaterdag eentje van 125 km, eventueel in groep te rijden. Mocht ik kiezen dan ging ik voor de vrijdag-rit goed te doen op een drie uur, zaterdag is af te haspelen op een tweetal uur, telkens zonder pauze en met een redelijk respect voor de geldende snelheidsbepalingen  .
Ik ga dit weekend herbenoemen naar "Het weekend der 1000+bochten" gene zever, gewoon doen.
Een zeer gemoedelijke camping met zeer schappelijk prijzen en op vrijdag "dansfeest en variété, vraag me niet wat maar ambience gegarandeerd.
http://www.motoguzzi.be/moxie/kalender/kampeerweekend-furfooz-21---21-mei-09.shtml

Better be good to me!
men in black
Moderator
Meister Poster

« Antwoord #3 Gepost op: Woensdag 18 Februari 2009 - 06:19:35 »

de zaterdag-rit is ondertussen ook al voorbereid. Ik zal het druk hebben tijdens de Paasvakantie: een drie-tal Ardennenritten controlerend te rijden, nadien verbeteringen aanbrengen en hopelijk loopt het dan een keer direct goed en komen er geen onverwachte omleidingen zoals de Frans-Vlaanderen 2008, balen als een stekker toen.
Dus voor de Garministen (geen tikfout dus geen Germanisten) nog een maandje geduld en dan is de zaak klaar en voor de ouderwetse lezers (zeg maar papieren RB-rijders) doe wat geld op, het brengt niets op en voor je het weet ben je het kwijt, alwel dan kan je het beter kwijt zijn aan een Garmin Zumo bvb of een goede 2dehands GPS VAN Garmin en pingel goed af op de prijzen.

Better be good to me!
big twin
Meister Poster

« Antwoord #2 Gepost op: Maandag 16 Februari 2009 - 22:08:51 »

Goed bezig Arie
Nu alleen het weer nog
En dan kunnen we er weer helemaal tegenaan

blijf lachen wat je ook doet
men in black
Moderator
Meister Poster

« Antwoord #1 Gepost op: Zondag 15 Februari 2009 - 12:17:17 »

Eén van de twee klassementsritten voor het kampeerweekend net virtueel  uitgezet en via Google Earth even overvlogen, genoeg baantjes om +200 te rijden en ook weer een aantal om de billen dicht te knijpen   tussenstop waarschijnlijk Givet, deze rit geldt op zaterdag en kan in groep, GPS-bestand en waarschijnlijk RB gereden worden, lengte een 125km dus een compromis tussen kort en lang volgens MGCB-normen uit het verleden.
Dus nu even tijd voor een Grimbergen Tripel en dan even met de kaart ernaast een wat grotere rit uitzetten voor vrijdag, zo rond de 175 à 200 km, een kleine Primavera zeg maar. Mijn Ardennen rit (het offensief) is al klaar, enkel nog narijden met het papieren RB en correcties aanbrengen.
« Laatste verandering: Woensdag 18 Februari 2009 - 06:11:26 door Arie » Gelogd

Better be good to me!
men in black
Moderator
Meister Poster

« Gepost op: Vrijdag 13 Februari 2009 - 20:33:59 »

http://www.campingparadiso.be/nl_home-home.php

opnieuw van de partiij dit jaar EEN KAMPEERWEEKEND voor de grote en kleine kampeerder of voor de hotelliefhebbers, een goede km verder een goed logement
verdere info volgt nog, de ritten worden momenteel via Google earth nagereden en het ziet er goed uit.
tot binnenkort hopelijk

men in black
« Laatste verandering: Zondag 15 Februari 2009 - 19:50:20 door Jan Beyers » Gelogd

Better be good to me!
Pagina's: « 1 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: