Guzzi Vero
Vandege Forumwiet

|
 |
« Antwoord #165 Gepost op: Donderdag 26 Augustus 2010 - 10:26:05 » |
|
eentje voor in de MGCB analen. Proficiat mannen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cvcaelen
Vandege Forumwiet

als je je doel hebt bereikt ben je doelloos,...
|
 |
« Antwoord #164 Gepost op: Donderdag 26 Augustus 2010 - 07:21:35 » |
|
ondertussen zijn we alle drie al thuis, het oude verstand, Ivo en ik zelf, hebben overnacht een stukje boven Hamburg en zijn deze namidag veilig thuis gekomen,wel langs de autobaan. Wat ooit een droom was is nu waarheid geworden, ik ben echt blij het was ook de tweede keer dat ik in Noorwegen mijn verjaardag vierde
 Christiaan
|
|
|
|
|
|
Als je niet bang meer bent voor de dood geniet je pas ten volle van het leven.
|
|
|
men in black
Moderator
Meister Poster

|
 |
« Antwoord #163 Gepost op: Donderdag 26 Augustus 2010 - 06:54:03 » |
|
beelden zeggen meer dan woorden!
|
|
|
|
|
|
Better be good to me!
|
|
|
René
Vandege Forumwiet

|
 |
« Antwoord #162 Gepost op: Woensdag 25 Augustus 2010 - 23:33:11 » |
|
ondertussen zijn we alle drie al thuis, het oude verstand, Ivo en ik zelf, hebben overnacht een stukje boven Hamburg en zijn deze namidag veilig thuis gekomen,wel langs de autobaan. Wat ooit een droom was is nu waarheid geworden, ik ben echt blij het was ook de tweede keer dat ik in Noorwegen mijn verjaardag vierde
|
|
|
|
|
|
|
|
|
men in black
Moderator
Meister Poster

|
 |
« Antwoord #161 Gepost op: Woensdag 25 Augustus 2010 - 12:31:07 » |
|
respect, anderzijds ken ik dit gevoel ten zeerste, éénmaal de doelen bereikt wil ik graag een " Scotty, beam me up"
|
|
|
|
|
|
Better be good to me!
|
|
|
old men
|
 |
« Antwoord #160 Gepost op: Woensdag 25 Augustus 2010 - 10:33:33 » |
|
Ondertussen is er al één van thuis , gisteren in een trok naar huis 1100 km in regen en vooral veel wind
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guzzi Vero
Vandege Forumwiet

|
 |
« Antwoord #159 Gepost op: Woensdag 25 Augustus 2010 - 10:04:23 » |
|
so far, so good. Hamburg - Lede toch nog een serieuze trot om in één keer langs secundaire wegen te doen. Daar zal wel wat autobahn bijkomen indien ze hun stalen ros op stal willen zetten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
men in black
Moderator
Meister Poster

|
 |
« Antwoord #158 Gepost op: Woensdag 25 Augustus 2010 - 06:37:06 » |
|
De Noordkaap-rijders keren weer naar huis. Nu dat keren is al geruime tijd bezig als je eerst naar de Noordkaap bent gereden om vervolgens via Noorwegen en Zweden naar huis te rijden en de gewone wegen gebruikt. Gisteren nog een sms ontvangen dat ze op goed 50 km van Hamburg zijn "gestrand". Vandaag dan nog eens goed doorrijden en de bolides kunnen op naar hun stal, tevreden terugkijkend naar hun uitgestrekte draf van enkele weken. Ik ben benieuwd naar hun wedervaren en foto-materiaal, dit wordt het onderwerp tijdens het Guzzi-café van 26 november, niet vergeten, ook nu vrijdag is er een Guzzi-café te Machelen-Zulte met andere reisverhalen.
|
|
|
|
|
|
Better be good to me!
|
|
|
men in black
Moderator
Meister Poster

|
 |
« Antwoord #157 Gepost op: Zondag 22 Augustus 2010 - 07:11:30 » |
|
Na enkele dagen Noorwegen hebben onze NK-rijders een zijuitstapje gemaakt naar Zweden. Ondertussen hebben ze ook al eens ervaren wat ze in Noorwegen onder regen verstaan. Hopelijk brengt het vervolg van hun reis weer wat zon voor hen en ook voor ons 
|
|
|
|
|
|
Better be good to me!
|
|
|
cvcaelen
Vandege Forumwiet

|
 |
« Antwoord #156 Gepost op: Woensdag 18 Augustus 2010 - 07:13:02 » |
|
vandaag ( was dus gisteren ) in Andenes wilden we op walvis safari gaan ( om morgen eten te hebben; grapje ) maar de zee was te ruw , golven van 4 m dus geen safari. Nu slapen we in Sortland op de lofoten ,morgen gaan we naar Sto gaan kijken of we daar een safari kunnen doen . Daarna gaan we verder naar A , voledig beneden in de Lofoten http://www.elktrek.nl/zomer/watisleuk/a5_walvissafari.htmlondertussen staan er 4500 km meer op de teller zonder problemen met de guzzi`s op gans de trip nog maar 2 guzzi`s gezien verdere info volgt als we ergens internet tot onze beschikking hebben , voor het ganse verslag gaan jullie moeten wachten Groeten Rene cool   en hier een filmpje van de laatste 13Km tot de Kaap: http://www.motormeuk.nl/bekijken/3798/filmpje/Laatste-13-km-van-Europa.htmlChristiaan
|
|
|
|
« Laatste verandering: Woensdag 18 Augustus 2010 - 07:26:19 door cvcaelen »
|
|
|
|
|
men in black
Moderator
Meister Poster

|
 |
« Antwoord #155 Gepost op: Woensdag 18 Augustus 2010 - 07:05:03 » |
|
vandaag ( was dus gisteren ) in Andenes wilden we op walvis safari gaan ( om morgen eten te hebben; grapje ) maar de zee was te ruw , golven van 4 m dus geen safari. Nu slapen we in Sortland op de lofoten ,morgen gaan we naar Sto gaan kijken of we daar een safari kunnen doen . Daarna gaan we verder naar A , voledig beneden in de Lofoten http://www.elktrek.nl/zomer/watisleuk/a5_walvissafari.htmlondertussen staan er 4500 km meer op de teller zonder problemen met de guzzi`s op gans de trip nog maar 2 guzzi`s gezien verdere info volgt als we ergens internet tot onze beschikking hebben , voor het ganse verslag gaan jullie moeten wachten Groeten Rene
|
|
|
|
|
|
Better be good to me!
|
|
|
cvcaelen
Vandege Forumwiet

|
 |
« Antwoord #154 Gepost op: Dinsdag 17 Augustus 2010 - 07:35:36 » |
|
/knip/ klik op de rode bollen! /knip/
me like 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
men in black
Moderator
Meister Poster

|
 |
« Antwoord #153 Gepost op: Dinsdag 17 Augustus 2010 - 06:30:10 » |
|
Ondertussen hebben ze het barre Noordkaapgebied verlaten, amper 4° C en sneeuw op de bergflanken, en vertoeven momenteel in de fjorden met zachter weer. Vandaag rijden ze richting ..." Lofoten eilanden " moet er prachtig zijn. http://www.andrewolff.nl/FotoSerie/Noorwegen_2005/OverzichtKaart.htmklik op de rode bollen!
|
|
|
|
|
|
Better be good to me!
|
|
|
cvcaelen
Vandege Forumwiet

|
 |
« Antwoord #152 Gepost op: Maandag 16 Augustus 2010 - 06:48:31 » |
|
Van harte gefeliciteerd, Noordkaapreizigers  Blij te horen dat alles volgens plan verloopt of moet ik schrijven voor plan, jullie zijn zeven dagen onderweg en reeds op de Kaap. Christiaan
|
|
|
|
« Laatste verandering: Maandag 16 Augustus 2010 - 16:07:52 door cvcaelen »
|
|
|
|
|
men in black
Moderator
Meister Poster

|
 |
« Antwoord #151 Gepost op: Zondag 15 Augustus 2010 - 19:47:07 » |
|
Deze namiddag, na een moordende tocht gedurende 80 km door felle wind en regen bij amper 8° C is de vlag gehesen op de Noordkaap. Proficiat mannen, René, Ivo en Roland, en nu verder genieten van een hopelijk fijne terugreis!
|
|
|
|
|
|
Better be good to me!
|
|
|
|