cvcaelen
Vandege Forumwiet

als je je doel hebt bereikt ben je doelloos,...
|
 |
« Gepost op: Dinsdag 03 November 2009 - 19:38:33 » |
|
we dromen allemaal van reizen, de een springt op z'n moto en vertrekt, de ander (waaronder ikke) kan er van dromen, plannen tot het eindelijk zover is, en dan wil je er het beste van maken
here goes:
46 jaren oud (jong,...) en ik voel een midlife-crisis opkomen. Wat beter medicijn dan er even tussenuit knijpen voor een tijdje, op de moto. Niet echt origineel, maar "ik" heb het nog nooit gedaan. Mijn vader zaliger hebben we op zijn 64ste ter aarde gedragen, diene mens had nog nooit verder geweest dan zijn geboortedorp, bij wijze van spreken. Ik wil aan mijn kleinkinderen iets te vertellen hebben, laters, als ik oud ben en mijn been niet meer over de Guzzi krijg.
Nu, de reis:
wat ik zeker weet: *dat het een reis is: als't kan geen tijdsdruk *geen tolwegen en/of autostrades: ik wil wat van de streek zien *dat het een eens-in-mijn-leven-reis zal zijn (vrouw en kinderen die niet motominded zijn,...)
wat ik nog niet zeker weet: *wanneer ik de reis effektief zal maken (binnen 2-3-4-jaar???) *alleen reizen, of niet? *tijdstip van het jaar? *Chambres d'Hôte? Kamperen? Combinatie van de twee? *aantal dagen: 10? 14?
Ongeveer de route:
van thuis (Merelbeke) naar Fontainebleau om daar de Route National 7 te nemen tot in Cannes. In Cannes start de Route Napoleon, tot in Grenoble. Van daar naar Mandello (kun je toch niet uitsluiten nietwaar) Na een "bedrijfsbezoekje" richting Bodensee, meer bepaald: Insl Mainau. Van Mainau via Donaueshingen (bron van de Donau) over Freudenstadt naar Baden-Baden (Swarszwaldhohstrasse) Daarna naar Poltersdorf (bij een zeer gastvrije wijnboer aan de oevers van de Moezel) tot slot terug huiswaarts.
geschatte afstand: 3200Km.
wat is jullie idee, doenbaar? saaie trip? ...
Christiaan
|