mooie plannen, 350 km/dag zijn zeker haalbaar als je niet treuzelt onderweg. Onderschat niet het telkens weer opstellen en afbreken van je spullen ( zeker niet als het regent ). Neem je proviand mee van thuis gedurende die dagen of ga je onderweg wat zoeken/eten/klaarmaken? Zijn de campings die je opnoemt dan al open ( heb zo eens een farce gehad in Zwitserland ) en hebben ze een winkeltje/café/restaurant/bestelservice in de ochtend? Allemaal zaken die een lang weekend kunnen " verstoren", doodgaan zal je niet doen, met een gevulde buik of net niet, slaapt heel wat anders in je natte tent na een dag rijden in de regen.
Enfin, we zullen zeker en vast het verhaal wel mogen/kunnen lezen achteraf!

Ha, Man in't Zwart,
bedankt voor de bezorgdheid

proviant: enkel eten en drinken om de eerste dag door te komen
autostrade om zo snel mogelijk in Monshau te zijn en vandaar via "Klein Zwitserland" naar Echternacherbrueck
een camping met eigen resto/winkel. koffiekoeken 'smorgens (de dag voordien te bestellen)
's morgens zo vroeg als mogelijk de baan op,
als de honger te groot word: eten
tegen de namiddag in Braunlingen passeren, inkopen doen voor 'savonds
Kirnbergsee is een mini-camping aan een meer (vandaar de naam), weinig te kopen,
kans om kleren te drogen (wasmach + droogkas aanwezig, hopelijk niet nodig)
ook koffiekoeken 'sanderendaags.
weer zo vroeg mogelijk de baan op,
Camping l'orchidee Home is zo mogelijk nog kleiner,
is ook een chambre d'hôte aan verbonden (in geval van slecht weer = klerendroog-kans)
de gastvrouw kan meer dan superheerlijk koken, dus onderweg enkel eten & drinken kopen om in leven te blijven tot aankomst

)
Het dorpje (Roches-Bettaincourt) telt hoop en al 100 inwoners, maar heeft een winkel en paar Km verder een mini-super-markt-met-tankgelegenheid.
Ik heb in m'n leven ooit die campings bezocht, met het koekblik & kroost & vouwwagen, dus dat huiswerk is gemaakt.
Enkel de te volgen routes van camping naar camping ben ik nog aan't uitstippelen...
of heb ik al teveel verteld???
Christiaan