Nederlandstalige Forums > Moto Guzzi Lounge (NL)

Breva 750

<< < (2/12) > >>

Aladin:

--- Citaat van: men in black op zondag 28 maart 2010 -  00:20:50 ---
--- Einde van citaat ---

rechtsboven zie je de steekzekering zitten.
Dus inderdaad de oogjes rechtstreeks op de batterij polen vastmaken.
draad mooi onder langs de tank langs laten gaan

vastzetten met wat tie-ribs en zorgen dat je makkelijk bij de zekeringhouder kunt voor controle.

men in black:

wim600008149:
Weet iemand hoe ik de voeding voor die GPS (Garmin Nuvi 510) aan de motorfiets kan koppelen?
Hieronder een afbeelding van de kabel.  Aan de ene kant dus USB, aan de andere kant twee ontblote uiteinden.  Die moeten dus ergens aan het electrisch circuit van de motor gekoppeld worden.

@aladin/frans :
Het is inderdaad zo dat in neutraal gaan wanneer de motor nog niet helemaal stlstaat meestal wel probleemloos gaat.  Ik ben me hiermee alleszins een gewoonte van gaan maken.

Toch fantastisch eigenlijk.  Ik zat zo te denken.  Het is vandaag precies twee weken geleden dat ik hem ging halen bij de dealer, na in totaal niet meer dan 6 uren moto-rij-ervaring.  En nu is het alsof ik al jaren op die fiets zit...

@men in black :
ik ga zeker eens langs komen.  Dank je voor het aanbod   ;-)

Aladin:
Je ziet dat wel eens vaker dat technische onkunde gedemonstreerd wordt door hard op het schakelpootje te trappen bij stilstand.
Enkel goed om de boel vroegtijdig om zeep te helpen.
Zoals Frans al aangaf, lichte druk en zo nodig even de koppeling  ietwat laten slippen om de nok de gelegenheid te geven in een uitsparing te vallen.
Indien er geen opening voor ligt kan die nok nergens invallen ook al sla je er nog zo hard op.
Het beste(en veiligste) is eigenlijk dit zoveel mogelijk te doen zolang er nog beweging in de wielen zit, dus voor stilstand.

Aladin:

--- Citaat van: men in black op maandag 15 maart 2010 -  20:02:34 ---http://www.coca-cola.be/cokelight/ccl_09002_25years/default.aspx?locale=be-nl

probeer de kwis een keer, dan kom je een zeer bekende motorfiets tegen :-)

--- Einde van citaat ---

hee leuk. beide versies bekeken :-)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie