Zaterdag 04 Februari 2012 - 22:39 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Meet & Greet 4 december '11- waar oude leden nieuwe leden ontmoeten, waar globetrotters reisgenoten vinden, waar het goed vertoeven is, de MGCB familiedag bij uitstek.- Guy's Guzzi cafe, schoolstraat 19a Machelen Zulte

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: « 1 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: BBQ 2010 bij Guy's Guzzi Café  (gelezen 2577 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Guzzi Vero
Vandege Forumwiet

« Antwoord #14 Gepost op: Dinsdag 06 Juli 2010 - 23:26 »

Zonder iemand te willen kwetsen (als ik zie hoe het er in NL aan toe gaat. Duitsland staat ook al op zijn kop met moderators die zich totaal terugtrekken en niks meer met het forum willen te maken hebben) maar zoals zo vaak is in het land van de blinden eenoog koning.
men in black
Moderator
Meister Poster

« Antwoord #13 Gepost op: Dinsdag 06 Juli 2010 - 22:52 »

2de GPS/Garmin-dag is wel nodig =-) zie ook  reacties op MGCN-forum, ik geef ze een Nederlands antwoord en wordt bijna afgeschoten, foei toch al die goedkope alternatieven, die dan denken dat ze het kunnen.
Anderzijds positieve feedback gekregen over de BBQ-rit en de organisatie, bijlage ervan, dus keep on the good work, en snurkers heb je overal!
« Laatste verandering: Woensdag 07 Juli 2010 - 16:32 door men in black » Gelogd

Better be good to me!
Janguz
Administrator
Meister Poster

« Antwoord #12 Gepost op: Dinsdag 06 Juli 2010 - 18:23 »

Guy, er waren er maar 5 die op GPS reden, en als je volgt breekt de ketting op de zwakste schakel, een tweede GPS dag is voorlopig niet nodig.
er zijn nog topics genoeg voor een Guzzi café........

Alweer JanGuz ®
Aladin
Meister Poster

« Antwoord #11 Gepost op: Dinsdag 06 Juli 2010 - 18:17 »

Ach ja ik zet me af tegen Marian die in een andere groep zat en nadien precies kon vertellen waar het al verkeerd ging.
In ieder geval stond de tent al klaar bij haar aankomst smiley

Maar zo hadden we al een voorrijder met een Mio onlangs (geen Guzzi rit verder).
Ging allemaal perfect die routes omzetten en hoefde allemaal niet zo duur stond ook op dat forum.
tWas een mooie rit, daar niet van, maar Marian had de uitgezette route ook op de Garmin en voortdurend reden we heel anders dan de route aangaf.
Mijn conclusie is dan ook dat beziters van dergelijk die converteren in een waanwereld leven.
Het is best leuk rijden natuurlijk maar je zult never nooit weten wat je gemist hebt van wat/waar de uitzetter extra moeite voor deed.

Guzzi Vero
Vandege Forumwiet

« Antwoord #10 Gepost op: Dinsdag 06 Juli 2010 - 12:47 »

Citaat
Voor mij was die rit niet helemaal als voorzien verlopen

Oeps, Vandaar de verkeerde veronderstelling Smiley
Aladin
Meister Poster

« Antwoord #9 Gepost op: Dinsdag 06 Juli 2010 - 12:14 »

Arme Aladin. Eens goed met hierboven praten, route stoppen met navigeren, herberekenen uitzetten in settings ofte instellingen, en route terug van je SD kaartje inladen en rijden maar. Is zo gepiept zouden ze in NL zeggen. Blijkbaar is de 2de Garmin/Mapsource dag geen overbodige luxe. It's elementary Watson, said Cherlock more then once.

hee ik was geen voorrijder en had zelfs geheel geen gps he.

big twin
Meister Poster

« Antwoord #8 Gepost op: Maandag 05 Juli 2010 - 23:40 »

smiley

blijf lachen wat je ook doet
Guzzi Vero
Vandege Forumwiet

« Antwoord #7 Gepost op: Vrijdag 02 Juli 2010 - 10:48 »

Arme Aladin. Eens goed met hierboven praten, route stoppen met navigeren, herberekenen uitzetten in settings ofte instellingen, en route terug van je SD kaartje inladen en rijden maar. Is zo gepiept zouden ze in NL zeggen. Blijkbaar is de 2de Garmin/Mapsource dag geen overbodige luxe. It's elementary Watson, said Cherlock more then once.
René
Zeerveelposter
**

« Antwoord #6 Gepost op: Donderdag 01 Juli 2010 - 23:58 »

Ik denk dat met de rondrit van de BBQ enkele grote honger hadden, en dan zeggen dat het de schuld is van
de gps
een ritje naar Ebnit 800 km gaat best zonder gps
Janguz
Administrator
Meister Poster

« Antwoord #5 Gepost op: Donderdag 01 Juli 2010 - 20:04 »

ja, maar als men een ritje van pakweg 800 km wil maken naar Ebnit ofzo, zet men het toch beter terug op, anders kan de dag lang duren.
En niet terug afgezet zeker ??

Alweer JanGuz ®
Aladin
Meister Poster

« Antwoord #4 Gepost op: Donderdag 01 Juli 2010 - 19:04 »

Voor mij was die rit niet helemaal als voorzien verlopen, maar zo had ik wel bijtijds het tentje op kunnen zetten.
recalculation/herberekenen uitzetten mensen wanneer men een uitgezette toertocht gaat inladen/rijden.

Ach, soms gaat het zo, en soms gaat het anders.
Het was een perfect weekend verder.

René
Zeerveelposter
**

« Antwoord #3 Gepost op: Maandag 28 Juni 2010 - 23:07 »

BBQ, rondrit, prachtig weer en een pracht van een locatie bij Guy wat wil je nog meer?
de rondrit was wel eens anders, ge moet er toch maar aan denken, goed gedaan guy ge moogt het volgend jaar terug doen
men in black
Moderator
Meister Poster

« Antwoord #2 Gepost op: Woensdag 16 Juni 2010 - 18:01 »

Guy's Guzzi Café is onovertroffen, dat vind je slechts éénmaal in je leven, oké verdwalen in deze tuin zal je niet overkomen, maar de pret is niet minder en idd bij slecht weer een ruime loods om toch te feesten. We gaan er niet op achteruit, en misschien wilt DJ Guy wel wat plaatjes/cdtjes spelen, een BBQ met een minitreffen smiley slecht kan dat niet zijn!

Better be good to me!
Aladin
Meister Poster

« Antwoord #1 Gepost op: Woensdag 16 Juni 2010 - 17:36 »

Is goed dat je het zegt want nu eerst Boxmeer treffen en nog niet gerealiseerd dat het er direct na is.
Veel leuke vooruitzichten dus smiley

Ik had niet gedacht na de hof van Werner dat we nog zo'n mooie locatie terug zouden krijgen voor de BBQ avond en overnachting.
Het is nauwelijks vergelijkbaar natuurlijk maar vooral met mindere weersomstandigheden zitten we nu weer beter.

men in black
Moderator
Meister Poster

« Gepost op: Dinsdag 15 Juni 2010 - 13:32 »

Voor diegenen die de weg naar Facebook nog niet gevonden hebben, voor diegenen die de website nog niet goed doorgelezen hebben, voor diegenen die nog geen tijd gehad hebben om Il Giornale ter hand te nemen, volgende bericht:

NIET VERGETEN DAT ER OP ZATERDAG 26 JUNI een rondrit is met Guzzi's en achteraf een heerlijke BBQ met Guzzisten, mogelijkheid om je tentje te zetten achteraan en natuurlijk is het Guzzi Café dan ook open, wens je iets uit de boetiek, grijp je kans en be there!
WAT MOET JE HIERVOOR DOEN? Je inschrijven natuurlijk, gratis voor de MGCB-leden en neem je je partner of buurman/vrouw mee, deze betalen € 15 euro per persoon. Na je overschrijving met vermelding van namen en aantal personen is je inschrijving bevestigd, zo moelijk kan dat toch niet zijn.
Ik ben er vanaf 16.00 om de telaatkomers en/of de vroege vogels te ontvangen.
See you!

Better be good to me!
Pagina's: « 1 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: