Guzzi Forum van de MGCB

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

winterrit zondag17 februari

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: inschrijven guzzi v11  (gelezen 3741 keer)

floris

• Gast
Re:inschrijven guzzi v11
« Reactie #5 Gepost op: maandag 12 juli 2010 - 19:32:07 »

ik ga heel het handeltje gewoon opsturen en zie wel wat er gebeurt. Ik heb al een paar mails naar de Div gestuurd zonder enige reaktie terug.
Ik laat zeker even weten als ik meer weet.
bedankt alvast.
Floris

Guzzi Vero

• Vandege Forumwiet
« Reactie #4 Gepost op: maandag 12 juli 2010 - 17:51:45 »

Ik denk het wel. Scan het voor alle zekerheid eens in en stuur het naar de DIV om hun opinie te vragen. Indien ok ga je met een copij van die email naar het inschrijvingskantoor.

floris

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: maandag 12 juli 2010 - 09:57:31 »

hallo, bedankt voor je reaktie.
Ik zie net dat bij het validatieattest  een groen stickertje zit met wat handmatig ingevulde gegevens over de motor en volgens mij het pvg nr. erbij.
Dus nu moet ik alleen nog aan een gelijkvormigheidsattest zien te komen.
Zou het ''validatieattest van een gelijkvormigheidsattest'' niet voldoen als gelijkvormigheidsattest?
« Laatst bewerkt op: maandag 12 juli 2010 - 10:42:35 door floris »

Guzzi Vero

• Vandege Forumwiet
« Reactie #2 Gepost op: zondag 11 juli 2010 - 13:12:16 »

ja de regels tot inschrijving zijn de laatste tijd weer eens veranderd.

- het gelijkvormigheidsattest dien je aan te vragen via de dealer of de invoerder
- het PVG nr met bijbehorend stickertje dat op je inschrijvingsformulier dient gekleeft te worden: aangezien je motor ingevoerd is zul je waarschijnlijk een aprt PVG nr (proces verbaal van goedkeuring dat enkel en alleen voor jouw motor geldt) dienen aan te vragen bij de DIV. Alles staat hiervoor beschreven op hun website: http://www.mobilit.fgov.be/nl/index.htm

er rijden een aantal V11's in B rond. Geef misschien hier alle gegevens eens door en kan er een rijder zijn PVG nr doorgeven (staat vermeld op zijn roze inschrijvingsformulier)

floris

• Gast
inschrijven guzzi v11
« Reactie #1 Gepost op: zondag 11 juli 2010 - 11:16:32 »

hallo,

ik ben Floris en we zijn een 6 maanden geleden van Nederland naar Belgie verhuisd. Alles prima verlopen totdat ik mijn geliefde V11 in Belgie wilde inschrijven. Ik ben hier reeds 2 maanden mee bezig en nog steeds niet in het bezit van een nummerplaat. Met dit weer is dat best frustreerend.
Misschien kan mij iemand helpen.
Ik zal even uitleggen wat er tot nu toe geregeld is.
Ik heb het roze formulier naar de DIV ogestuurd met douane en verzekeringszegels en al, twee weken later kreeg ik het formulier terug met twee aanbevelingen:
 -het juiste pvg/pvb nr (typegoedkeuringsnr.) is niet ingevuld.
 -een fotokopie van het gelijkvormigheidsattest moet bijgevoegd worden.
mijn vraag is waar kan ik het pvg nummer vinden behalve dan op het gelijkvormigheids attest want die heb ik niet.
 Dan dacht ik dat ik een gelijkvormigheidsattest aangevraagd had, heb daar netjes alles voor opgestuurd en 49,58 overgemaaktm krijg ik een uitnodiging tot betaling van 65,- voor het opstellen van een "validatieattest van een gelijkvormigheidsattest of buitelands inschrijvingsbewijs".
Ik weet niet wat ik hier nu verder mee aan moet. Ik heb dit attest nu in huis maar volgens mij is dit iest voledig anders dan een gelijkvormigheidsattest.
Graag uw hulp, advies of motivatie.
met vriendelijke groet,
floris
Pagina's: [1]   Omhoog