Nederlandstalige Forums > Oldtimers & Classics (NL)

oldtimer inschrijven

(1/2) > >>

Frank@optimus.be:
Ik deed hetzelfde met een in UK ingeschreven motorfiets.
Er is een procedure maar je moet van de Guzzi importeur een verklaring van vermogen (puissance) hebben.
Dan lukt het wel.
Alleen...de DIV dat kan 3 tot 8 maanden duren, afhankelijk van de goesting.

Aladin:

--- Citaat van: men in black op dinsdag 02 november 2010 -  17:49:35 ---Illuminatie, de vleermuis, heeft een mooi antwoord gegeven, en ja Aladin, graag weten we ook of dit alllemaal werkt in dit "apenland". Is dan wel goedkoper dan in het Noordelijk gelegen gebied, denk ik.

--- Einde van citaat ---

Hee dat apenland hoor je mij niet zeggen hoor, wij voelen ons goed thuis en welkom bij de mgcb.
Maar ja beetje plagen moet kunnen he, zolang je maar niet op een bankje onder een zekere boom gaat zitten.

ILLUMINATI:

--- Citaat van: Aladin op dinsdag 02 november 2010 -  17:11:32 ---Is alweer wat weekjes geleden en benieuwd hoe het seppe vergaan is ondertussen.

En Guy, iemand die nieuw is op een forum heeft vaak geen weet van die functie laat staan hoe die succesvol te gebruiken.

--- Einde van citaat ---

Oh Aladin,
nieuw op dese forum, maar kennis gemaakt me de bureaucratie in Belgie :p
Groetjes
Heijo

men in black:
Illuminatie, de vleermuis, heeft een mooi antwoord gegeven, en ja Aladin, graag weten we ook of dit alllemaal werkt in dit "apenland". Is dan wel goedkoper dan in het Noordelijk gelegen gebied, denk ik.

Aladin:
Is alweer wat weekjes geleden en benieuwd hoe het seppe vergaan is ondertussen.

En Guy, iemand die nieuw is op een forum heeft vaak geen weet van die functie laat staan hoe die succesvol te gebruiken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie