Dinsdag 07 Februari 2012 - 21:59:32 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Meet & Greet 4 december '11- waar oude leden nieuwe leden ontmoeten, waar globetrotters reisgenoten vinden, waar het goed vertoeven is, de MGCB familiedag bij uitstek.- Guy's Guzzi cafe, schoolstraat 19a Machelen Zulte

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Maaslandroute 5 september  (gelezen 772 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Guzzi Vero
Vandege Forumwiet

« Antwoord #5 Gepost op: Zaterdag 25 September 2010 - 16:18:50 »

iedereen kan omzetten naar een TT bestand. Diegene die de Garmin gps route heeft moet die gewoon opslaan als zoals Arie zegt een .gpx bestand. Diegene die de route ontvangt kan dan via Tyre (http://www.janboersma.nl/gett/) de route omzetten naar een itn bestand voor TT.

Om het een en het ander gemakkelijk en via dezelfde route te laten verlopen, splitst diegene die het Garmin bestnad maakt best de route op in 2 of meerdere delen (bv vertrek - middagstop en middagstop - einde) en maakt dat er niet meer dan 49 via punten inzitten (liefst zo hoog mogelijk aantal via punten en berekenen via kortste weg). Hierdoor ben je vrijwel zeker dat de route hetzelfde traject gaat volgen.
men in black
Moderator
Meister Poster

« Antwoord #4 Gepost op: Donderdag 23 September 2010 - 20:37:35 »

met een gpx-bestand en iemand die kan omzetten naar TT krijg je zo groepjes, zie ook Frans-Vlaanderen vorig jaar of Ardennen-offensief, telkens diverse groepjes en toch mekaar tegenkomen/samenkomen!

Better be good to me!
Aladin
Meister Poster

« Antwoord #3 Gepost op: Donderdag 23 September 2010 - 16:32:06 »

Die rit vanuit Maldegem dat er groepjes gemaakt werden vond ik wel een geweldig idee ipv die ene colonne.

Jan vroeg ons om voor de MGCB eens een rit te doen maar dat voorrijden van zo'n sliert zie ik gewoon niet ziten.
In die opzet de Vlaanderen rit volgend jaar staat dus open.
Moeten we wel de start locatie wijzigen vrees ik.

Janguz
Administrator
Meister Poster

« Antwoord #2 Gepost op: Dinsdag 21 September 2010 - 22:53:05 »

tja, met een gemiddelde snelheid van , ik dat 28 km/ u weet je het wel he.

Alweer JanGuz ®
Guzzi Vero
Vandege Forumwiet

« Antwoord #1 Gepost op: Maandag 06 September 2010 - 10:04:23 »

Hopelijk goede route kunnen rijden tussen alle fietsers, wandelaars, koetsiers, e.d. door. Ik hier in Lux mijn kas maar zitten opvreten zonder motor.
Janguz
Administrator
Meister Poster

« Gepost op: Zaterdag 04 September 2010 - 10:49:45 »

Vertrek : Taverne Cheers

Looierstraat 42 Tongeren

ONTBIJT ter plaatse mogelijk,vanaf 10H30, heb kunnen regelen voor spek en eieren voor de prijs van 5€, andere spijzen mogelijk volgens kaart

Groepsrit vertrek om 13.00 u :langs en door enkele maas dorpen en langs de maas ook natuurlijk. Ongeveer 120 KM

Tussenstop in Maasmechelen Village

Einde : Taverne Cheers
« Laatste verandering: Zaterdag 04 September 2010 - 11:01:38 door Janguz » Gelogd

Alweer JanGuz ®
Pagina's: 1   Omhoog
  Print  

Ga naar: