Donderdag 17 Mei 2012 - 19:12:47 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Zondag 15 April , de zeelandrit, afspraak vanaf 11.00 Taverne 't Uitzicht, Belseledorp 161, in Belsele

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 »   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: de slotrit  (gelezen 1786 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Guzzi Vero
Vandege Forumwiet

« Antwoord #15 Gepost op: Donderdag 14 Oktober 2010 - 09:44:08 »

Arie, zelfs met meer dan 1000 punten geen probleem hoor. Je zet hem eerst om via ... naar een track en dan via ... om naar bv een gpx file om dan dan via ... een TT file te bekomen. Raar maar waar, het werkt.
men in black
Moderator
Meister Poster

« Antwoord #14 Gepost op: Donderdag 14 Oktober 2010 - 07:25:22 »

ik heb de log van de Zumo gehaald en voor de liefhebbers, ik stuur je dit bestand van de slotrit 2010, op na eenvoudig verzoek  als ik je mail heb, anders stuur je maar een mail naar arie.vermeulen@motoguzzi.be.
De log is volgens mij ondertussen ook bruikbaar voor Tripy, ik krijg het toch geopend in Tripy en voor TomTom wordt het alweer wat moeilijker vermits deze log meer dan 1.000 punten bevat ( aja het kruimeltjes systeem ).
Idd, soms zou een wegkapitein zich anders moeten positioneren op een kruispunt, anderzijds worden de grotere oversteekplaatsen dikwijls met twee "afgezet" en dat is weer een groot pluspunt, idem werkwijze ronde punten, wordt ook steeds beter beheerst, een pluim voor de vrijwillige wegkapiteins!

Better be good to me!
René
Vandege Forumwiet

« Antwoord #13 Gepost op: Donderdag 14 Oktober 2010 - 00:02:02 »

is nu eenmaal het nadeel als men steden moet omzeilen en in Oost-Vlaanderen een rondrit maakt bebouwde plaatsen zijn er veel
dat de oude vertrek plaats als start punt was ingegeven is wel een fout van mij had niet gedacht dat er mensen zouden navigeren naar begin route
dit zal mij niet meer gebeuren
het zit namelijk zo, ik heb al verschillende jaren deze route als reserve rit voor ingeval van nood en gemaakt op de vroegere start plaats
de rit die normaal voorzien was voor de slotrit was drie weken voor de rit zou gerend worden op maar liefst 3 plaatsen verstoord door wegenwerken als ik deze rit aanpaste was het mooiste stuk verdwenen en kwam er een stuk verharde veld wegel  tussen wat niet gewenst is, of wel werd de rit neer dan 100 km wat al aan de hoge kant ligt voor een slotrit, ik had nu de keuze ofwel een totaal nieuwe rit maken, was moeilijk wegens de korte resterende tijd, of ik nam de reserve rit, ik opteerde voor het laatste daar het toch de laatste slotrit was die ik ging rijden als voorrijder, en ik die dacht dat alles ok was,
ik ben wel tevreden met deze opmerking het is met te doen dat men leert 
Aladin
Meister Poster

« Antwoord #12 Gepost op: Maandag 11 Oktober 2010 - 18:06:33 »

Ja weer wat veel bebouwde kom naar m'n zin, we moesten Guz Flater er maar eens aanzetten smiley
Verder wel lekker vlot door kunnen rijden tenminste voor een groepsrit van die orde en handig dat er meerdere zijn met de route anders was dat mis gegaan waar de wegkapiteins buiten zicht stonden.

O ja en de route begon op het oude vertrekpunt. Had ingegeven naar begin van de route en stonden we bij die sporthal dus haha
adres niet bij ons maar gelukkig zagen we even later een hesje langs rijden op de doorgaande baan, twas Jeppe en de achtervolging ingezet.

Had een extra waypoint van start, tussenpunt en einde gemaakt voor geval dat, maar ja als die start niet klopt...

Voor Marian een droog ritje. De bestelde koffie in het startcafe kwam geheel niet en de jus die onze voorzitter zelf opschreef moet ook nog steeds komen...
Maar de koffie en broodjes waren perfecto hoor smiley

Aladin
Meister Poster

« Antwoord #11 Gepost op: Maandag 11 Oktober 2010 - 17:51:01 »

Gelijk bij je dealer neerzetten en pas ophalen als het gegarandeerd weer goed is smiley

night rider
Zeerveelposter
**

« Antwoord #10 Gepost op: Maandag 11 Oktober 2010 - 11:02:56 »

Wou met het goede weer nog eens een (slot-)ritje met me Moto Guzzi club meepikken. Spijtig genoeg besliste mijn Italiaans mechaniekske er zaterdag weer eens anders over sad na een stuk of 5 keer stil gevallen te zijn onderweg naar huis gaf hij er helemaal de brij aan "Electrical Gremlings" Angry Hupla, terug de trailer op...

... when they fly, through the night, as beautiful nighttime birds ...
big twin
Meister Poster

« Antwoord #9 Gepost op: Zondag 10 Oktober 2010 - 22:33:02 »

Alles was perfect vandaag
Mooi weer, lekker vlotte route, snelle vergadering en lekkers op de koop toe

blijf lachen wat je ook doet
men in black
Moderator
Meister Poster

« Antwoord #8 Gepost op: Zondag 10 Oktober 2010 - 20:26:54 »

Het was een schitterende slotrit met deelnemers van vele windstreken tot buitenlanders of reserveBelgen toe smiley
René, bedankt dat je dit jarenlang voor onze club gedaan hebt. Verder een warme oproep naar mensen die een idee hebben over wat een slotrit nog kan zijn: voorwaarden, hoogstens 80/90 km met een goed bereikbaar startpunt, dito tussenstop en als eindpunt een zaaltje met koffie en broodje/taart om de Algemene LedenVergadering verteerbaar te houden. Suggesties kan je steeds sturen naar arie.vermeulen@motoguzzi.be en indien mogelijk, ook voor andere ritten/activiteiten: één adres, één datum Schoolstraat 15a, Machelen-Zulte op vrijdag 19 november vanaf 20.00 = onze programmatievergadering voor 2011.
« Laatste verandering: Zondag 10 Oktober 2010 - 21:10:21 door Janguz » Gelogd

Better be good to me!
big twin
Meister Poster

« Antwoord #7 Gepost op: Zaterdag 09 Oktober 2010 - 21:09:15 »

Kunt toch bijlagen toevoegen hier?

Normaal zou dat moeten kunnen maar ik krijg de melding ´up-load-mao is vol´
Eigenlijk net als voor de overgang naar de ´greote ruimte´ zoals Jan hdat noemde
Lijkt echter geen verschil te maken
plaatje was slecht 78 Kb dus ....

cvcaelen
Vandege Forumwiet

als je je doel hebt bereikt ben je doelloos,...

« Antwoord #6 Gepost op: Zaterdag 09 Oktober 2010 - 19:31:26 »

zondag is het zover de slotrit, men voorspeld goed weer

maak er maar een fijne rit van
en
geniet van het zonnetje.

Terwijl ik ergens in Mullem den elentriek van een Bokrijk-waardig huisje iets veiliger aan't maken ben
zal ik aan jullie denken Smiley
Geen rit voor mij dus Sad

Christiaan

Als je niet bang meer bent voor de dood
geniet je pas ten volle van het leven.
Aladin
Meister Poster

« Antwoord #5 Gepost op: Zaterdag 09 Oktober 2010 - 19:00:53 »

het weer ziet er inderdaad prima uit
maar hoe dat mag/kan ik hier niet posten

in ieder geval volop zon
en zo rond 16-17°

Kunt toch bijlagen toevoegen hier?

twas vandaag ook heerlijk weer om te rijden. Mooi ritje gedaan en bij de stop getracteerd op mosselen.
Morgen nog een groepsrit en staan er koeken en koffie klaar.
man o man wat hebben we toch een zwaar leven.
Dan nog dilemma welke motor me te nemen.
Wilde de V50 weer meenemen zoals vorig weekend maar vandaag de Daytona mee gehad en die staat dus nog vooraan in de schuur smiley
De rit zelf is de V50 uiteraard de aangewezen motor maar voor de heen en terug weg is het met de Daytona weer spannender of het rijbewijs behouden blijft.
men in black
Moderator
Meister Poster

« Antwoord #4 Gepost op: Zaterdag 09 Oktober 2010 - 15:21:01 »

daar ga je ook veel plezier hebben, kom je misschien mijn overbuurman nog tegen. Ik, Ik mag morgen met René mee en nadien notuleren en braaf zijn, heel braaf smiley

Better be good to me!
frans
Zeerveelposter
**

« Antwoord #3 Gepost op: Zaterdag 09 Oktober 2010 - 12:15:50 »

wij gaan naar de superbiker in Mettet, amuseer jullie en bij deze groeten aan alle bekenden
big twin
Meister Poster

« Antwoord #2 Gepost op: Vrijdag 08 Oktober 2010 - 18:03:28 »

het weer ziet er inderdaad prima uit
maar hoe dat mag/kan ik hier niet posten

in ieder geval volop zon
en zo rond 16-17°

Aladin
Meister Poster

« Antwoord #1 Gepost op: Vrijdag 08 Oktober 2010 - 17:41:03 »

Dan moeten we dat maar aannemen van je smiley