Donderdag 17 Mei 2012 - 19:16:46 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Zondag 15 April , de zeelandrit, afspraak vanaf 11.00 Taverne 't Uitzicht, Belseledorp 161, in Belsele

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: stelvio rijders  (gelezen 5256 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
wingman

« Antwoord #5 Gepost op: Zondag 17 Oktober 2010 - 19:18:15 »

Hoe bedoel je de vering verlagen,is dit dan gewoon de veervoorspanning verminderen of is het direct een andere veer of de vering compleet. Die kleine mensen is dit vanaf een 1m70 of nog kleiner. Misschien ligt het ook gewoon aan mij,want in 1uur kan je moeilijk zeggen of het nu goed of slecht is. Heeft er al iemand gehoord of er veranderingen zijn voor volgend jaar of blijft alles hetzelfde?
Janguz
Administrator
Meister Poster

« Antwoord #4 Gepost op: Zaterdag 16 Oktober 2010 - 18:40:49 »

de stelvio kan op tweeërlei manieren verlaagd, enderzijds door de vering te verlagen of andere veren te steken, maar dat is een oplossing die € 800 kost, je kan ook je zadel laten verlagen, en eventueel smaller laten maken , maar da's voor kleine mensen, verlagen volstaat meestal......

Alweer JanGuz ®
wingman

« Antwoord #3 Gepost op: Zaterdag 16 Oktober 2010 - 18:03:34 »

De testrit was geweldig en duurde ongeveer een uur. Van minpunten kan ik niet veel zeggen maar op het eerste gezicht zou ik niet weten wat,en wat de inhoud van de tank betreft,ja je moet ietsje eerder stoppen hé.De motor rijdt heel vlot en stuurt licht,dat had ik nu niet echt verwacht,alleen moest hij enkele cm lager staan dan zou het nog beter zijn voor mijn korte beentjes. Maar voor alles is een oplossing.Ben nu alles aan het lezen over de stelvio en met wat frans mij gestuurd heeft van de noorderburen ben ik wel eventjes zoet,hiervoor dank. De duc staat al te koop op het net,hopelijk gaat die snel de deur uit en kan ik verder sparen voor waarschijnlijk een bloedmooie karaktervolle stelvio
WIM
Veelposter
*

« Antwoord #2 Gepost op: Zaterdag 16 Oktober 2010 - 17:34:53 »

En hoe is de testrit verlopen? Ik was vorig jaar onmiddelijk verkocht en rij er nu al een dik jaar en 20000 km zalig mee rond. Geen problemen tot hiertoe. Bij de modellen 2008 waren er wel problemen met nokkenassen en snelheidsopnemer maar die behoren tot het verleden. Enige vorm van kritiek kan de kleine tank zijn (18,5 liter) Maar éénmaal ingereden zit je met een verbruik van +- 6 liter/100km. Enkele weken geleden de originele uitlaat vervangen door een Mistral en verbruik is nog gezakt. Bij rustig rijden lukt het nu om rond de 5 liter te blijven. Nog een leuk punt is dat je met een originele motor rijdt, vorige maand nog de Route des grande Alpes gedaan en de BMW GSen komen je werkelijk de strot uit. Aan de andere Stelvio rijders, met welke banden hebben jullie de beste ervaring? Heb na de originele Pirelli's gekozen voor Metzeler Roadtec Z6 maar rij nu terug met de Pirelli's, deze hebben wel een mindere levenduur maar bevallen toch beter.
frans
Zeerveelposter
**

« Antwoord #1 Gepost op: Vrijdag 15 Oktober 2010 - 19:15:50 »

Je kan alvast bij onze Noorderburen beginnen (nu, je moet niet alles geloven wat de Hollanders zeggen wink   )
http://www.mgcn.nl/forum/index.php?showtopic=6991
wingman

« Gepost op: Donderdag 14 Oktober 2010 - 21:17:18 »

hallo iedereen,
Ik ben geen guzzi rijder maar misschien wel één in wording. Morgen mag ik eens een testrit maken met de stelvio,zijn hier nog stelvio rijders en wat zijn jullie bevindingen. Momenteel staat een ducati monster s4r in de garage maar deze zou moeten plaatsmaken en indien het mij bevalt zou ik een stelvio aanschaffen (volgend jaar)Dus laat alle positieve en negatieve reacties maar komen.
Dank u
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omhoog
  Print  

Ga naar: