wingman
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: Dinsdag 17 Mei 2011 - 21:07:39 » |
|
Verlagen is al gebeurd,ongeveer 20mm.Twee cm is misschien niet veel maar voor mij een wereld van verschil.En wat betreft de steekas en kruiskoppeling,als je nu in putten en bulten rij dan verandert je steekas en kruiskoppeling toch ook? Of zie ik dit nu helemaal verkeerd.Inderdaad Mont Dore is een prachtige streek en als die ritten wil doorsturen,ze zijn van harte welkom.Weet wel niet of ik ze zal kunnen rijden want alles is ginder al uitgestippeld.Maar nu we de stelvio hebben is mont dore of andere streken precies minder ver carlos.brysbaert@apestaartje.be en dank bij voorbaat
|
|
|
|
« Laatste verandering: Woensdag 18 Mei 2011 - 21:08:17 door wingman »
|
|
|
|
|
Guzzi Vero
Vandege Forumwiet

|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: Dinsdag 17 Mei 2011 - 10:37:33 » |
|
Verlagen niet echt goed voor je achtertrein met name de steekas en de kruiskoppeling. Liever andere motorlaarzen kopen met dikke zolen.
Mont Dore in de Auvergne. Prachtige streek om te toeren. Heb daar in de buurt nog wat gps ritjes liggen. Indien je wilt stuur ik ze je door.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wingman
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: Maandag 16 Mei 2011 - 21:08:43 » |
|
Le nouveau stelvio est arrivé. Inderdaad hij is er,vrijdag gaan afhalen bij dealer en zo fier als een pauw huiswaarts.Toch nog even stoppen bij enkele vrienden,zo direct naar huis rijden doe je nu ook niet met de nieuwe guzzi.Bij gebrek aan tijd dit weekend weinig kunnen toeren. De kilometerstand staat momenteel op 230,best weinig maar ik beloof beterschap.Zal wel moeten want op 1 juni vertrek ik naar Mont Dore in Frankrijk.Weet niet of er nog guzzi mannen gaan naar de vriendschapsrit? Nu,wat zijn de eerste indrukken van de stelvio.Man,man wat een machine!! Rijd echt super,stuurt licht en geen enkel gevoel van al dat gewicht(terwijl je rijd) Inderdaad bij stilstand voel ik wel die extra kilootjes.Ik ben niet te groot en met mijn korte beentjes sta ik wel op de toppen van mijn tenen,niet echt gemakkelijk. Daarom heb ik besloten hem een tweetal cm te verlagen,om toch een beetje meer van de wereldbol te voelen onder mijn voeten.Anders niets dan lof over mijne guzzi.Dit weekend was ik aan het helpen met ons motortreffen(katjestreffen boezinge) en op zaterdag stond de guzzi mooi opgesteld op de koer van de inschrijving. Wel de blikken die gericht waren aan de guzzi,die waren ontelbaar.Bijna iedereen om niet te zeggen iedereen stond erbij stil,en aan de reacties te zien  En dat zegt genoeg Meer nieuws binnen enkele kilometers.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
night rider
Zeerveelposter

|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: Zondag 24 April 2011 - 01:28:37 » |
|
Hier nog een Nederlandstalige test van de nieuwe Stelvio op motorfreaks.nl:
|
|
|
|
|
|
... when they fly, through the night, as beautiful nighttime birds ...
|
|
|
cvcaelen
Vandege Forumwiet

als je je doel hebt bereikt ben je doelloos,...
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: Zaterdag 23 April 2011 - 19:14:43 » |
|
Voila het is zo ver.Gisteren bij de guzzi dealer geweest en na een kort gesprek de bestelbon getekend.Wel spijtig dat er momenteel weinig info is in verband met de uitvoering. De dealer heeft nog gebeld naar iemand anders maar kon weinig nieuws krijgen. Wat staat er nu standaard op de nieuwe stelvio? Volgens de persoon aan de lijn komt er binnen een maand een info brochure uit. Typisch iets voor de Italianen zou ik zeggen.Heb enkele testverslagen gelezen en allen zijn vol lof over de nieuwe stelvio. Volgens sommigen zijn handvatverwarming standaard tevens ook een soort van tractiecontrole. De duc is zo juist de deur uit,een sympathieke Nederlanders uit Vijfhuizen (nabij Amsterdam) was vorige week afgekomen en gekocht. Heb zelfs een guzzi pet gekregen en de vrouw een boeket bloemen,dus niet meer zeggen dat Nederlanders gierig zijn hé. Het hoofdstuk ducati is afgesloten,hopelijk heb ik evenveel geluk met de guzzi als met de duc. Indien er iemand nog info geeft laat maar gerust weten.
Van harte gefeliciteerd met je aankoop, zelf heb ik geen Stelvio, maar ik hoor enkel tevreden eigenaars. en nu:  Christiaan
|
|
|
|
|
|
Als je niet bang meer bent voor de dood geniet je pas ten volle van het leven.
|
|
|
wingman
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: Zaterdag 23 April 2011 - 17:19:14 » |
|
Voila het is zo ver.Gisteren bij de guzzi dealer geweest en na een kort gesprek de bestelbon getekend.Wel spijtig dat er momenteel weinig info is in verband met de uitvoering. De dealer heeft nog gebeld naar iemand anders maar kon weinig nieuws krijgen. Wat staat er nu standaard op de nieuwe stelvio? Volgens de persoon aan de lijn komt er binnen een maand een info brochure uit. Typisch iets voor de Italianen zou ik zeggen.Heb enkele testverslagen gelezen en allen zijn vol lof over de nieuwe stelvio. Volgens sommigen zijn handvatverwarming standaard tevens ook een soort van tractiecontrole. De duc is zo juist de deur uit,een sympathieke Nederlanders uit Vijfhuizen (nabij Amsterdam) was vorige week afgekomen en gekocht. Heb zelfs een guzzi pet gekregen en de vrouw een boeket bloemen,dus niet meer zeggen dat Nederlanders gierig zijn hé. Het hoofdstuk ducati is afgesloten,hopelijk heb ik evenveel geluk met de guzzi als met de duc. Indien er iemand nog info geeft laat maar gerust weten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
night rider
Zeerveelposter

|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: Zaterdag 04 December 2010 - 23:40:43 » |
|
|
|
|
|
|
|
... when they fly, through the night, as beautiful nighttime birds ...
|
|
|
men in black
Moderator
Meister Poster

|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: Vrijdag 03 December 2010 - 07:24:17 » |
|
|
|
|
|
|
|
Better be good to me!
|
|
|
Guzzi Vero
Vandege Forumwiet

|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: Donderdag 02 December 2010 - 22:52:39 » |
|
over dat waardevast heb ik echt mijn twijfels hoor. koop maar een nieuwe guzzi en 3 maanden later gaat de nieuwprijs met enkele duizenden naar beneden, waar zit je dan met je waardevast.
Bij mij zat er "maar" een maand tussen en toen was het even slikken. Nu 2 jaar later weer eens geslikt en gemaakt dat hij buiten was voordat deze niets meer waard is want met de nieuwe V8 krijgt de prijs zowiezo nog eens een klopje. Ciao ciao Guzzi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
men in black
Moderator
Meister Poster

|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: Zaterdag 27 November 2010 - 17:19:05 » |
|
|
|
|
|
|
|
Better be good to me!
|
|
|
men in black
Moderator
Meister Poster

|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: Zondag 21 November 2010 - 06:11:50 » |
|
gisteren nog een Stelvio-rijder gespot in Bornem ( Hotel-restaurant Land van Bornem ) centrum, een rode Stelvio, deze keer. Tel de witte van Wim P. erbij en "over het water" de NTX van Stelviootje dan zijn er al met drie hier in de buurt. Ben benieuwd of ze alle drie opdagen tijdens onze Meet'n Greet over enkele weken!
|
|
|
|
|
|
Better be good to me!
|
|
|
men in black
Moderator
Meister Poster

|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: Maandag 15 November 2010 - 07:30:02 » |
|
als je dat Engels artikel leest ( zie link ) dan zou ik, mocht ik mogen, dadelijk een Stelvio kopen en idd de nieuwe ( verbeterde versie ). Er wordt blijkbaar wel geluisterd naar de verzuchtingen, gekeken naar de schadegevallen en de nieuwe Stelvio is daar een mooi voorbeeld van.
|
|
|
|
|
|
Better be good to me!
|
|
|
Janguz
Administrator
Meister Poster

|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: Zondag 14 November 2010 - 23:43:24 » |
|
Ge moogt dat lezen, maar je moet het relativeren, contente mensen schrijven niet.......althans, te weinig toch... Ik zou zeker die gele kopen, enkel in Duitsland momenteel, wel jammer....
|
|
|
|
|
|
Alweer JanGuz ®
|
|
|
wingman
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: Zondag 14 November 2010 - 20:10:34 » |
|
Het is een klein wereldje en elk exemplarisch geval wordt breed uitgemeten. Het gros van de zorgeloze rijders hoor en lees je niets van.
Klopt als een bus.Zat veel op het forum van ducati en wat ik daar allemaal te lezen kreeg,wel dan was je goesting om een duc te kopen zekerlijks over. Al rij ik ook met een duc,nieuw gekocht en nu 4 jaar oud met op de teller 63.600km.Mijn lijst met problemen en ongemakken is gewoon nihil. Niks,noppes miserie. Heb ook de forum van Nederland gelezen met argusogen en inderdaad daar waren er met problemen(soms veel). Kinderziektes zal je altijd hebben met gelijk welk voertuig,van gelijk welk land.Voor mij gelden de volgende regels,1)respecteer altijd je onderhoudsschema 2)motor altijd warm rijden (eerste 15km) en tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad(ofwel heb ik een goeie duc)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: Zondag 14 November 2010 - 13:36:55 » |
|
over dat waardevast heb ik echt mijn twijfels hoor. koop maar een nieuwe guzzi en 3 maanden later gaat de nieuwprijs met enkele duizenden naar beneden, waar zit je dan met je waardevast.
ja wie koopt nu een gebruikte(van eender welk merk) als voor bijna zelfde geld een nieuwe verkrijgbaar is. Overjarige modellen in de uitverkoop net zoiets. Maar nadien zakt het toch niet zo hard meer tot het stabiliseert. Van de laatste 10 jaar zie je de prijzen van LeMansen en Cali's 1000 zelfs weer gestegen zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|