Donderdag 17 Mei 2012 - 19:23:23 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Zondag 15 April , de zeelandrit, afspraak vanaf 11.00 Taverne 't Uitzicht, Belseledorp 161, in Belsele

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 »   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Nieuw hier  (gelezen 1053 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
men in black
Moderator
Meister Poster

« Antwoord #17 Gepost op: Zondag 16 Oktober 2011 - 20:40:24 »

ook ik, ben zonder de nieuwe Stelvio verloren,  denk ik, enkel nog een goede koper voor de prima onderhouden Breva  en ik sta ook aan te schuiven

Better be good to me!
blaft

« Antwoord #16 Gepost op: Zondag 16 Oktober 2011 - 17:34:41 »

dag Hobgoblin (wat een naam!)

We zitten dus in hetzelfde schuitje. Ik koop mij eerstdaags ook een Stelvio, misschien moeten we hem gezamenlijk kopen op het salon en krijgen we meer korting!!! Ik heb geen twijfels meer, hij wordt het.
gr,

JP
brevadaytona

« Antwoord #15 Gepost op: Woensdag 12 Oktober 2011 - 20:22:51 »

jaaahhh wij zijn de guzzi tijdreizigers
Aladin
Meister Poster

« Antwoord #14 Gepost op: Woensdag 12 Oktober 2011 - 17:41:15 »

ach ja iedereen ziet gelijk das even een tikvoudtje en 2006 bedoeld maar ja meisjes he......

Maar wel leuk dat beiden al jaren tikken op een ander forum en er nu hier plots achter komen dat ze elkaar reeds ontmoet en gesproken hebben smiley

frans
Zeerveelposter
**

« Antwoord #13 Gepost op: Woensdag 12 Oktober 2011 - 08:45:09 »

3006??

Doeme, wij zijn ontmaskerd.  Ton en ik zijn eigenlijk aliens die aan het tijdreizen zijn.  Je hebt er geen idee van hoe Moto Guzzi er in de jaren 3021 uit zal zien ! 500000 bezoekers in Mandello bij het 1100 jarig bestaan ! Spijtig genoeg hebben we geheimhouding beloofd sad
« Laatste verandering: Woensdag 12 Oktober 2011 - 08:52:12 door frans » Gelogd
big twin
Meister Poster

« Antwoord #12 Gepost op: Dinsdag 11 Oktober 2011 - 22:43:56 »

frans zou best kunnen zat toen  in 3006 in magio cremeno  en had inderdaad net de breva

ja somige mensen kom je overal tegen

groeten ton

3006??

blijf lachen wat je ook doet
brevadaytona

« Antwoord #11 Gepost op: Dinsdag 11 Oktober 2011 - 20:25:27 »

frans zou best kunnen zat toen  in 3006 in magio cremeno  en had inderdaad net de breva

ja somige mensen kom je overal tegen

groeten ton
big twin
Meister Poster

« Antwoord #10 Gepost op: Maandag 10 Oktober 2011 - 23:34:16 »

Ha Ton, leuk je ook hier te zien

blijf lachen wat je ook doet
Aladin
Meister Poster

« Antwoord #9 Gepost op: Maandag 10 Oktober 2011 - 17:40:08 »

Dag Brevadaytona, kennen we elkaar niet?   smiley

(sommigen kom je ook overal tegen he...)
frans
Zeerveelposter
**

« Antwoord #8 Gepost op: Maandag 10 Oktober 2011 - 08:35:50 »

@ Ton: welkom / als jij de Ton bent die ik denk, dan hebben we een 5 (6) -tal jaar samen aan tafel gezeten in Mandello met de bende van Lamers.  Wij hadden allebei net een Breva 1100 gekocht en hebben het nog gehad over de mogelijkheid om Tourenplanner in de gps te gebruiken
@ Hobgoblin: welkom en ik sluit mij aan bij de rest - proefrit doen en voor de rest veel lezen over de Stelvio op het net - er is al heel wat verschenen. En je hebt meel.
« Laatste verandering: Maandag 10 Oktober 2011 - 08:40:25 door frans » Gelogd
men in black
Moderator
Meister Poster

« Antwoord #7 Gepost op: Zondag 09 Oktober 2011 - 18:03:13 »

Zo Ton dan kom ik je hier ook tegen ( forum Guzzioot, nickname V11lemans ) heb ook met een v11lemans gereden vandaar de nick en sinds 3 jaar een Breva 1200abs ( staat wel te koop maar hoeft niet echt weg ). Hopelijk komen we mekaar de volgende maanden/jaren tegen op een of andere MGCB-activiteit. Dus welkom in de club, zie ook FB, daar kan je ook vanalles kwijt!
Ook voor mij komt Abraham volgend jaar en ik, ik rij meestal alleen!

Better be good to me!
brevadaytona

« Antwoord #6 Gepost op: Zondag 09 Oktober 2011 - 16:33:34 »

hallo ik ben nieuw op dit forum , geen nieuwe guzzi rijder ,

rijdt sinds 1981 motor en sinds 1986 guzzi aansluitend guzzi lemans2 ,daytona(nog in bezit) centauro,v11lemans nu een breva1100.

ben 49 en rij meestal met mijn vrouw als duo .

groet ton
Aladin
Meister Poster

« Antwoord #5 Gepost op: Zondag 07 November 2010 - 01:20:57 »

koppel(kromme) en bandbreedte zegt me meer dan wat extra pk's bovenin.
Maar smaken verschillen en beste is er mee te rijden en zien wat u beter bevalt.

night rider
Zeerveelposter
**

« Antwoord #4 Gepost op: Zaterdag 06 November 2010 - 16:49:41 »

Hello Hobgoblin, het beste wat ik kan aanraden is een testrit aanvragen Grin Laat je hierbij niet te vlug afschrikken van het karakter van de motor "it grows on you", het is hetgene elke Guzzi rijder verliefd op wordt.

Ben zelf een nieuwe Guzzi rijder en gebruik ook mijn motorfiets dagelijks voor woon-werk verkeer, door regen en wind.
Ik heb geen moderne Stelvio, maar een oudere V11 Le Mans, mijn ervaring:

Ik ben zelf 1m87 en zelf op de sportievere v11 vormen de uitstekende cilinderkoppen geen probleem. Ze zijn ideaal als handenwarmer als het eens wat kouder blijkt dan je dacht en nog met uw zomerhandschoenen rond rijdt. smiley
Kwa betrouwbaarheid heb ik mijn deel van ongemakken al gehad (vooral elektrisch, lijkt eigen aan alles wat uit Italië komt). Al moet ik zeggen dat de problemen die ik gehad heb gekende problemen zijn voor het type fiets en bouwjaar. Ondertussen (sinds 2004) zit Moto Guzzi onder Piaggio en de nieuwere generatie scoren heel wat beter qua kwaliteitscontrole. Voorts ken ik ook een aantal GS rijders die ook hun deel van problemen (kleppen & olieverbruik) gehad hebben, geen enkel merk is onfeilbaar.
Om je andere vraag te beantwoorden: de Stelvio heeft op papier 105pk, de GS 110?, zoveel verschil is er dus niet.

Oh, en welkom op het forum smiley

... when they fly, through the night, as beautiful nighttime birds ...
wingman

« Antwoord #3 Gepost op: Zaterdag 06 November 2010 - 12:08:12 »

Indien je nog een jaartje kan wachten zal ik je kunnen helpen.Maar ik denk dat je hem eerder zal hebben dan ik. 1 ding is al zekers,het wordt een stelvio NTX
Nu nog de perfecte dealer vinden in mijn streek en verder sparen. In ieder geval veel rijgenot.
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
  Print  

Ga naar: