|
Aladin
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: Maandag 12 September 2011 - 16:59:17 » |
|
wauwhhhh ik herken dat 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blue thunder
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: Maandag 12 September 2011 - 08:13:19 » |
|
Eén woord: FANTASTISCH
Dit weekend alle geneugten van de "dikke" v-twin mogen voelen en horen. Donderdag de sport gaan halen in de zeikende regen. Guzzi's kunnen dus wél wat nat verdragen, hé! Vrijdag in de regen naar Wiltz en zaterdag een mooie rit in de brandende zon. Met 180km op de klok leek het of ik had er al Parijs-Dakar mee gereden. Maar de guzzi gaf geen krimp, deed alles zonder morren en gaf me km na km meer rijplezier. Tegen de tijd dat ik terug thuis was, was ik ze helemaal gewend.
|
|
|
|
|
|
Motorrijden gaat niet over de paarden die onder je kont zitten. 't Gaat over die éne ezel die er mee op weg is.
|
|
|
|
big twin
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: Zondag 11 September 2011 - 13:34:49 » |
|
Alléé, den blauwe donder zal vertrokken zijn zeker?
Ben benieuwd hoe het hem gaat bevallen
|
|
|
|
|
|
blijf lachen wat je ook doet 
|
|
|
night rider
Zeerveelposter

|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: Vrijdag 09 September 2011 - 10:59:45 » |
|
Succes! Wees wel een beetje vriendelijk met dat nieuwe motorblok hé 
|
|
|
|
|
|
... when they fly, through the night, as beautiful nighttime birds ...
|
|
|
men in black
Moderator
Meister Poster

|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: Vrijdag 09 September 2011 - 09:42:07 » |
|
Alléé, den blauwe donder zal vertrokken zijn zeker? Stilaan klaart het hier op " Klein-Brabant". Dat wordt vandaag of morgen een ritje met de Honda, een klein half-uurtje en dan ben ik wel klaar met de Honda!
|
|
|
|
|
|
Better be good to me!
|
|
|
men in black
Moderator
Meister Poster

|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: Donderdag 08 September 2011 - 15:29:23 » |
|
dus wat wordt genieten dit weekend met redelijk goed weer en het langverwachte raspaardje en je weet dat raspaardjes eigenzinnig zijn 
|
|
|
|
|
|
Better be good to me!
|
|
|
|
Aladin
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: Donderdag 08 September 2011 - 11:41:22 » |
|
proficiat en goede reis gewenst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blue thunder
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: Donderdag 08 September 2011 - 08:29:40 » |
|
De wegen van Guzzi zijn blijkbaar ondoorgrondelijk. Uiteindelijk is alles nog snel aan het gaan. Dinsdag bericht gekregen dat de paperen er waren, meteen doorgemaild naar de verzekering, gisteren plaat aangekomen bij dealer en in één beweging werd de motor ook afgeleverd. Vandaag mag ik haar ophalen. Joepieeee! Hulde aan de dealer om alles zo snel in orde te brengen. Kan ik morgen toch nog met de eigen motor naar Luxemburg 
|
|
|
|
|
|
Motorrijden gaat niet over de paarden die onder je kont zitten. 't Gaat over die éne ezel die er mee op weg is.
|
|
|
|
big twin
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: Woensdag 17 Augustus 2011 - 23:46:11 » |
|
Heel fijne motor, gefeliciteerd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blue thunder
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: Woensdag 17 Augustus 2011 - 21:28:19 » |
|
Gaat Black Thunder worden dus nu  Ah nee, hoor. Toen ik mijne bordeaux FJR kocht, is het ook geen RED Thunder geworden. Dus nu ook niet. Maar misschien maak ik er wel "Black Beauty" van  ("Beauty" slaat dan wel op de motor, hé  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
men in black
Moderator
Meister Poster

|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: Woensdag 17 Augustus 2011 - 20:00:13 » |
|
gefeliciteerd! Tijdens he treffen nog een Aprillia RSV-rijder ontmoet die ondertussen een Guzzi erbij heeft, juist, een 1200 Sport. Met zijn tweetjes ermee op vakantie en niemand die geklaagd heeft, noch de piloot, noch de duo, kortom een tevreden trio 
|
|
|
|
|
|
Better be good to me!
|
|
|
|
Aladin
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: Woensdag 17 Augustus 2011 - 18:03:29 » |
|
Gaat Black Thunder worden dus nu  We hebben er ook zo een en vind deze in zwart het allermooist!!! Een Lemans moet weer rood zijn echter om maar wat te noemen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blue thunder
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: Woensdag 17 Augustus 2011 - 12:56:45 » |
|
Een update: Intussen heb ik de knoop doorgehakt en mij een bloedmooie zwarte 1200 sport besteld. Nu is het in spanning afwachten...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
big twin
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: Woensdag 11 Mei 2011 - 23:17:09 » |
|
Weet je ik heb een pekelfiets die me 4 jaar geleden € 300,00 heeft gekost O ja en inmiddels een kabel, 2 pakkingkjes voor de vorkpoten en een accu Maar dat weegt niet op tegen de schade die de guz anders opgelopen zou hebben met de pekelperiodes ... Natuurlijk zijn er hulpmiddelen maat dit is net zo makkelijk Enne zonder file, ongelukken of andere gekkigheid ben ik altijd op tijd op het werk hoor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blue thunder
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Woensdag 11 Mei 2011 - 20:39:49 » |
|
Die afspraken begrijp ik. Ik zal de raad eens gaan opvolgen, zie. Man, ik heb er zin in!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|