Donderdag 17 Mei 2012 - 21:55:23 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De 10e editie van de prima vera rit, zondag 29 april - Francorchamps, route du circuit Francorchamps.

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 »   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: V7 850 GT California  (gelezen 1169 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Aladin
Meister Poster

« Antwoord #17 Gepost op: Maandag 03 Oktober 2011 - 18:19:02 »

ahh tis daarom dat ik zo weinig deug smiley
Stany

« Antwoord #16 Gepost op: Maandag 03 Oktober 2011 - 18:08:34 »

Vandaag het validatieattest met sticker ontvangen.
Ik ben ene contente mens smiley
Stany

« Antwoord #15 Gepost op: Woensdag 21 September 2011 - 23:39:20 »

Het gaat in orde komen smiley
Vandaag ontving ik een mailtje dat mijn dossier in behandeling is en doorgegeven is aan de technische dienst.
Normaal is daar niet zo'n grote achterstand en zou ik ongeveer binnen 2 weken de documenten mogen ontvangen.
Hopelijk gaat er nu niks mis, ik hou jullie op de hoogte.
night rider
Zeerveelposter
**

« Antwoord #14 Gepost op: Vrijdag 08 Juli 2011 - 10:26:44 »

Geduld is een schone deugd Grin

... when they fly, through the night, as beautiful nighttime birds ...
Stany

« Antwoord #13 Gepost op: Vrijdag 08 Juli 2011 - 07:09:50 »

Zie me al zitten op mijn remorqueske Cheesy , denk dat ik toch nog maar beter een beetje wacht Smiley
Toch bedankt allemaal voor de info, het wachten duurt minder lang als je weet waar je aan toe bent.
men in black
Moderator
Meister Poster

« Antwoord #12 Gepost op: Donderdag 07 Juli 2011 - 20:35:11 »

anderzijds wel een duidelijk antwoord ondertussen, helaas niet het verwachtte antwoord. Ach, dan maar op de aanhangwagen zetten en op circuit rijden smiley

Better be good to me!
Aladin
Meister Poster

« Antwoord #11 Gepost op: Donderdag 07 Juli 2011 - 10:16:36 »

spijtig dat het seizoen wel voorbij is tegen die tijd sad
Stany

« Antwoord #10 Gepost op: Donderdag 07 Juli 2011 - 10:11:07 »

Goeie morgen.
Heb vanmorgen gesproken met de voorzitter van de club en ook eigenaar van een V7...
Hij wist me te vertellen dat de moto's uit die jaren geen PVG nr hadden en dat als men nu zo eentje wou inschrijven
de enige te volgen weg het DIV in Brussel is zoals beschreven op hun website http://www.mobilit.fgov.be/data/div/immoton.pdf .
Bij het DIV in Brussel krijg je dan een valideringsattest dat geldt als certificaat van overeenstemming in België, een sticker en een eenmalig PVG nr.
Omdat dit een eenmalig nr is en voor iedere langs deze weg ingeschreven moto anders is kan Patrice me niet verder helpen.
Ik zal dus maar een beetje geduldig zijn en wachten op antwoord van DIV Brussel.
Groetjes,
Stany
Jeppe

Wie het kleine niet eert is het grote niet weert

« Antwoord #9 Gepost op: Donderdag 07 Juli 2011 - 07:13:08 »

Stany,
Ik zal hier bij ons in het dorp eens informeren bij de persoon die half de jaren 70 een 850 GT California gekocht had.
Ik denk dat hij die nog altijd heeft en nog ingeschreven is.
Ik houd u op de hoogte
Je kan ook eens informeren bij François Munsters als je die kent ; die heeft een jaar of twee geleden er eentje gekocht uit de collectie van Theo Lamers.
Ik heb wel geen gegevens van deze persoon.
Groetjes ,
Jef
« Laatste verandering: Donderdag 07 Juli 2011 - 07:16:00 door Jeppe » Gelogd
men in black
Moderator
Meister Poster

« Antwoord #8 Gepost op: Donderdag 07 Juli 2011 - 07:09:05 »

Stany, stuur eens een bericht naar patrice.vilain apestaartje motoguzzi.be
volgens mij heeft hij eerder dit jaar of eind vorig jaar? een vergelijkbare Guzzi uit Nederland naar hier overgebracht en rijdt hij er ondertussen zwierig mee rond. Nu aan bureaucratie kan je niet veel verhelpen, hopelijk brengt dit je naar het juiste PVG-nummer.
« Laatste verandering: Donderdag 07 Juli 2011 - 20:35:40 door men in black » Gelogd

Better be good to me!
Stany

« Antwoord #7 Gepost op: Donderdag 07 Juli 2011 - 01:11:23 »

Sorry Koen, zal het onthouden. Denk dat die Knight Rider iets is wat is blijven hangen uit mijn jeugd.
Bij mij zit het overal een beetje vast Jef maar je hebt het waarschijnlijk over de moto.
De Nederlandse kentekenbewijzen deel 1 2 en 3 heb ik, ook de aankoopfactuur en de uitvoerverklaring van het RDW en ook alle papieren weer afgestempeld bij de Belgische douane.
Dan heb ik ook de aanvraag tot inschrijving(roze formulier) met het vignet 705.
Nu vertelde men mij bij de douane dat ik deze papieren moest naar Brussel sturen om een attest van gelijkvormigheid aan te vragen en ook een sticker om op het roze formulier te plakken. Deze procedure staat op http://www.mobilit.fgov.be/data/div/immoton.pdf .
Dus na twee maanden wachten heb ik gisteren telefonisch contact gehad met deze dienst en die vertelde me dat ik nog een maand of vier geduld moest oefenen wegens de achterstand.
Dan probeer ik het ook via de invoerder, Piaggio dus maar dat vertelde ik al.
Een PVG nr(proces verbaal van goedkeuring) is het Belgisch toelatingsnummer van het voertuig, indien een Belgisch voertuig is dit voor alle modellen hetzelfde.
Vandaar mijn vraag naar een nu in België ingeschreven V7 850 GT California bouwjaar 1972-1974.
Ik heb enkel het PVG nr nodig en Piaggio kan me verder helpen.
Groetjes,
Stany
night rider
Zeerveelposter
**

« Antwoord #6 Gepost op: Woensdag 06 Juli 2011 - 23:54:39 »

By the way, it's "night rider" zonder 'K', ofwel Koen met 'K' wink tongue

... when they fly, through the night, as beautiful nighttime birds ...
Jeppe

« Antwoord #5 Gepost op: Woensdag 06 Juli 2011 - 20:51:14 »

Waar zit het bij jou dan eigenlijk vast?
Ik heb vorig jaar nog een Stornello laten inschrijven met Duitse papieren.
1 : naar de douane geweest voor het vignet ( 705 )
2 : met het roze papier waar het vignet opgekleefd is naar m'n verzekeringsmakelaar geweest ; die heeft er ook een vignet opgekleefd
     als bewijs dat het voertuig verzekerd is. ( rechts onderaan )
3 : hij is het persoonlijk gaan afgeven op de DIV te Alken en na een week stak de nummerplaat in de bus .
 wat je zeker moet hebben is het inschrijvingsbewijs van de vorige eigenaar , dat moet je er ook bij doen als je de nummerplaat aanvraagt.
 wat betekend PVG nr ?
 Ik persoonlijk weet  2 850 GT California's zijn in België
Groetjes,
Jef
Stany

« Antwoord #4 Gepost op: Woensdag 06 Juli 2011 - 17:55:37 »

Tot en met de douane is alles oké , en de papieren zijn naar Brussel maar via die weg zal ik geduld moeten hebben.
Als ik de man bij Piaggio een PVG nr kon geven van een nu in België rijdende V7...was ik komende maand waarschijnlijk al aan 't toeren.
Het is een V7 850 GT California van 1973 chassis nr VP 14... ken de nr niet helemaal van buiten. Het is idd de een voorloper van de T3.
Ik zal er een foto proberen bij te zetten, misschien roept het herinneringen op.
Groetjes en bedankt Jef

Een foto posten lukt me blijkbaar niet, ik krijg de melding dat ik geen toegang heb tot de uploadmap.
Jeppe

« Antwoord #3 Gepost op: Woensdag 06 Juli 2011 - 15:35:41 »

Als je een factuur  en het inschrijvingsbewijs hebt  van de verkoper dan moet er toch geen probleem zijn.
Je gaat naar de douane en je vraagt het vignet " 705 " ; dit is het vignet voor invoer van motorvoertuigen uit het buitenland dat je op het roze formulier moet kleven waarmee je de nummerplaat aanvraagt.
Ik kan ook eens informeren hier bij ons in het dorp .
Er is een vriend van mij die half de jaren 70 ooit een 850GT California had gekocht.
Nu weet ik niet of dit een V7 is.
Is die van jou niet de voorloper van de 850 T3 California ?
Van welk bouwjaar is de jouwe?
Groetjes ,
Jef
« Laatste verandering: Woensdag 06 Juli 2011 - 15:48:16 door Jeppe » Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
  Print  

Ga naar: