Donderdag 17 Mei 2012 - 21:55:49 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De 10e editie van de prima vera rit, zondag 29 april - Francorchamps, route du circuit Francorchamps.

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: « 1 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: V7 850 GT California  (gelezen 1169 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Stany

« Antwoord #2 Gepost op: Woensdag 06 Juli 2011 - 14:37:54 »

Oké Knight Rider je hebt gelijk, enkele maanden geleden kocht ik deze Nederlandse moto en probeer hem via twee wegen in te schrijven.
Via de richtlijnen op  http://www.mobilit.fgov.be/data/div/immoton.pdf ....ongeveer 5 a 6 maanden achterstand en dus ook wachttijd.
En ook via Piaggio, deze man had maar één probleem ,het PVG nr had ik niet. Hij kon er ook niks van terug vinden en dacht dat dit type nooit in België ingeschreven is geweest voor zo ver hij er zicht op had.
Zijn vraag nu was of ik iemand kende met exact hetzelfde type Guzzi ingeschreven in België dan kon hij via dat PVG nr verder zoeken en zou het binnen enkele weken in orde zijn.
Misschien is er iemand van MGCB of een bezoeker van deze site of misschien kennen jullie iemand die deze site niet bezoekt die een V7 850 GT California heeft.
(En mij hoor je niet zeggen dat iemand hier geen lid mag of niet welkom zou zijn hoor Knight Rider)
night rider
Zeerveelposter
**

« Antwoord #1 Gepost op: Woensdag 06 Juli 2011 - 13:40:48 »

Hey Stany,

Ik denk dat het eenvoudiger is dat je hier je probleem omschrijft. Iemand die je dan kan helpen zal dan wel reageren of contact met u opnemen. smiley (Waarom zou hij eigenlijk geen lid mogen zijn van MGCB? Je bent hier als niet-lid best welkom hoor wink)

... when they fly, through the night, as beautiful nighttime birds ...
Stany

« Gepost op: Dinsdag 05 Juli 2011 - 21:24:22 »

Dag allemaal. Ik heb een probleempje met het inschrijven van mijn Moto.
Is er hier nog iemand met dit type ingeschreven in België?
Of kennen jullie misschien iemand die geen lid is van MGCB iemand wie ik zou mogen contacteren?
« Laatste verandering: Woensdag 06 Juli 2011 - 00:19:23 door Stany » Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: