Sorry Koen, zal het onthouden. Denk dat die Knight Rider iets is wat is blijven hangen uit mijn jeugd.
Bij mij zit het overal een beetje vast Jef maar je hebt het waarschijnlijk over de moto.
De Nederlandse kentekenbewijzen deel 1 2 en 3 heb ik, ook de aankoopfactuur en de uitvoerverklaring van het RDW en ook alle papieren weer afgestempeld bij de Belgische douane.
Dan heb ik ook de aanvraag tot inschrijving(roze formulier) met het vignet 705.
Nu vertelde men mij bij de douane dat ik deze papieren moest naar Brussel sturen om een attest van gelijkvormigheid aan te vragen en ook een sticker om op het roze formulier te plakken. Deze procedure staat op
http://www.mobilit.fgov.be/data/div/immoton.pdf .
Dus na twee maanden wachten heb ik gisteren telefonisch contact gehad met deze dienst en die vertelde me dat ik nog een maand of vier geduld moest oefenen wegens de achterstand.
Dan probeer ik het ook via de invoerder, Piaggio dus maar dat vertelde ik al.
Een PVG nr(proces verbaal van goedkeuring) is het Belgisch toelatingsnummer van het voertuig, indien een Belgisch voertuig is dit voor alle modellen hetzelfde.
Vandaar mijn vraag naar een nu in België ingeschreven V7 850 GT California bouwjaar 1972-1974.
Ik heb enkel het PVG nr nodig en Piaggio kan me verder helpen.
Groetjes,
Stany