Donderdag 17 Mei 2012 - 22:07:16 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De 10e editie van de prima vera rit, zondag 29 april - Francorchamps, route du circuit Francorchamps.

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Vandaag gisteren of morgen  (gelezen 270 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
night rider
Zeerveelposter
**

« Antwoord #4 Gepost op: Dinsdag 11 Oktober 2011 - 16:37:01 »

Injectie?

Jup Smiley Alle informatie is welkom.

Mijn dealer heeft laten weten dat hij het wel zal vinden indien hij er de tijd voor heeft. Maar: 1) ik gebruik mijn moto voor woon-werk verkeer, 2) time=money en mijn budget is er dit jaar door tongue 3) Ik ben erop gebrand het te vinden!

Luchttemperatuursensor behoort tot één van de verdachten, maar de waarde uitgemeten is binnen de normen. Ik weet echter wel niet ofdat de gemeten spanning overeenstemd met de werkelijke temperatuur, daar heb ik geen informatie over. Op een Amerikaanse site heb ik wel gelezen dat enkele mensen hier een extra weerstand in serie tussen solderen. Het resultaat is een rijker mengsel zonder de timing van de ontsteking te beïnvloeden.
« Laatste verandering: Dinsdag 11 Oktober 2011 - 16:42:21 door night rider » Gelogd

... when they fly, through the night, as beautiful nighttime birds ...
frans
Zeerveelposter
**

« Antwoord #3 Gepost op: Dinsdag 11 Oktober 2011 - 16:18:18 »

Injectie?
Dan heeft het misschien iets te maken met de temperatuursensor.  De ecu past immers gegevens aan in functie van de temperatuur van de koppen (onder andere).  Ik heb al gehoord van mannen die dat kunnen bypassen, maar ik zou begot niet weten hoe.  Begin daar zelfs niet aan, daarvoor zijn er dealers wink
Dit ziet er hier nogal een slim artikel uit - misschien versta jij wat er in staat:
http://www.mphcycles.com/OldSite/Technical/Tech.html
night rider
Zeerveelposter
**

« Antwoord #2 Gepost op: Dinsdag 11 Oktober 2011 - 12:57:04 »

Ik ben vooral een solo-rijder ofwel met enkele vrienden, zo'n grote groepen spreken me eigenlijk totaal niet aan. Maar ik ga wel de slotrit meerijden!

Heeft er iemand soms een goeie verklaring waarom mijn motooke opmerkelijk beter begint te rijden bij regen weer? smiley
(Geen geplof door de luchtbox, uitvallen aan stoplichten, alles open draaien zonder gevaar voor gepingel)

M.a.w. zoeken naar de fout: hij rijdt precies wat arm of timing staat te vroeg maar is volgens de computer goed afgesteld.
« Laatste verandering: Dinsdag 11 Oktober 2011 - 13:06:16 door night rider » Gelogd

... when they fly, through the night, as beautiful nighttime birds ...
cvcaelen
Vandege Forumwiet

als je je doel hebt bereikt ben je doelloos,...

« Antwoord #1 Gepost op: Dinsdag 04 Oktober 2011 - 07:23:04 »

Ik was er jammer genoeg niet bij Sad

Als je niet bang meer bent voor de dood
geniet je pas ten volle van het leven.
Aladin
Meister Poster

« Gepost op: Maandag 03 Oktober 2011 - 21:26:24 »

Nu was er gisteren ook een MGCB rit maar niemand hier die er aan mee deed?
Lees en zie er niks van verdorie
Pagina's: 1   Omhoog
  Print  

Ga naar: