Guzzi Forum van de MGCB

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

winterrit zondag17 februari

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Hallo allemaal,me even voorstellen  (gelezen 7878 keer)

flupke

• Vandege Forumwiet
Re:Hallo allemaal,me even voorstellen
« Reactie #5 Gepost op: vrijdag 20 januari 2012 - 20:52:39 »

Hallo Allemaal,

Dank u voor de fijne verwelkoming alvast,fijn om te horen.
Ik kan al niet wachten tot ik morgen de V7 in de garage heb staan,jammer van het regenweer,maar kan hem daarna wel mooi oppoetsen en er terwijl van genieten :-)
Ik ben een doorrijder en gebruik hem ook voor woon/werkverkeer,dus ben al heel blij dat het mijn 1e cardan moto is,je wil echt niet weten hoeveel uurtjes ik al gespendeerd heb aan mijn spaken te reinigen met WD40 en een tandenborstel...
Ik zal zeker proberen om naar die openingsrit te komen.Ge zult me wel herkennen aan mijn knalrode "Honda" motorvest.(ik weet het heiligschennis)Ik blijf deze momenteel nog dragen omdat ze functioneel is en er niets aan is,maar ik heb al een +- 13 tal moto's ofzo gehad als ik elke keer een andere motovest moet kopen met elke moto die ik koop dan ben ekik failliet :-)
Zal er wel een mooie Guzzi patch op laten naaien door mijn vrouwke :-)
Alvast bedankt en tot kijks,foto'kes post ik zeker een dezer dagen van mijne V7

Groeten,

Philippe

guzzeric

• Veelposter
  • *
  • *
« Reactie #4 Gepost op: vrijdag 20 januari 2012 - 17:03:22 »

A mind is like a parachute: it doesn't work if it's not open - Frank Zappa

night rider

• Vandege Forumwiet
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 20 januari 2012 - 11:46:08 »

Hey, Philippe

Iemand die zijn BMW omruilt voor een Moto Guzzi kan hier al niks slechts meer doen! :-)

Wat die Italianen betreft: er is een goeie reden waarom mensen zoals hier verknocht blijven aan hun Italiaans merk, ondanks de mindere betrouwbaarheid. De ene valt voor het karakter, de andere voor de exclusiviteit of is het uit nostalgie naar het roemrijke geschiedenis van het merk? Je gaat de uwe wel ontdekken ;-)

Welkom op het forum!
1998 Yamaha Diversion XJ600S
2001 Moto Guzzi V11 Le Mans
2013 Moto Guzzi Stelvio NTX

men in black

• Moderator
  • Meister Poster
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 20 januari 2012 - 11:25:10 »

Constat deos ubique esse!

flupke

• Vandege Forumwiet
Hallo allemaal,me even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 20 januari 2012 - 10:30:58 »

Hallo Allemaal,

Me even voorstellen he,ben hier dus nieuw :-)

Ik ben Philippe,kom van tegen Leuven en morgen is het de groten dag se!Ik ga mijn 2e hands v7 Ophalen bij de motorzaak.
Het is een witte van nov2009,met 4900km op de teller,en de prijs van 5850 euro(incl.1jaar garantie)leek me redelijk mooi.(heb inruil van mijn bmw+opleg gedaan)
(als je al een V7 vind want ze zijn niet zoveel te koop.Er staan ook originele valbaren al op,en een bagarerek en die 2 samen kost toch ook wel wat.
Ik droomde ervan al eentje te hebben sinds ze 3jaar geleden uitkwamen,maar kon nooit een nieuwe kopen omdat ik het bedrag niet bijeenkreeg vandaar een 2e hands.
Ik heb voor heen al een heel pak moto's gehad  klik hier:  http://www.bikepics.com/members/flupke/   vooral jappen en 1 bmw.(altijd tevreden van men moto's geweest hoor)
Maar ne guzzi is toch iets apart,dat straalt meer charisma uit en cachet.
Iedereen raadde me italiaans af wegens niet betrouwbaar en snel roest etc...maar ik ben nen averechte dus koop ik toch eens nen italiaan!
Ik hoop dat ik er geluk mee zal hebben en zal wel dit weekend eens een foto plaatsen.Zijn vuurdoop zal in Juni zijn dan ga ik 4 dagen naar Normandie en omstreken.

Groetjes,

Philippe
« Laatst bewerkt op: vrijdag 20 januari 2012 - 11:22:29 door flupke »
Pagina's: 1 [2]   Omhoog