Donderdag 17 Mei 2012 - 22:20:13 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Zondag 15 April , de zeelandrit, afspraak vanaf 11.00 Taverne 't Uitzicht, Belseledorp 161, in Belsele

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: « 1 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Hallo allemaal,me even voorstellen  (gelezen 384 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
flupke
Zeerveelposter
**

« Antwoord #4 Gepost op: Vrijdag 20 Januari 2012 - 20:52:39 »

Hallo Allemaal,

Dank u voor de fijne verwelkoming alvast,fijn om te horen.
Ik kan al niet wachten tot ik morgen de V7 in de garage heb staan,jammer van het regenweer,maar kan hem daarna wel mooi oppoetsen en er terwijl van genieten smiley
Ik ben een doorrijder en gebruik hem ook voor woon/werkverkeer,dus ben al heel blij dat het mijn 1e cardan moto is,je wil echt niet weten hoeveel uurtjes ik al gespendeerd heb aan mijn spaken te reinigen met WD40 en een tandenborstel...
Ik zal zeker proberen om naar die openingsrit te komen.Ge zult me wel herkennen aan mijn knalrode "Honda" motorvest.(ik weet het heiligschennis)Ik blijf deze momenteel nog dragen omdat ze functioneel is en er niets aan is,maar ik heb al een +- 13 tal moto's ofzo gehad als ik elke keer een andere motovest moet kopen met elke moto die ik koop dan ben ekik failliet smiley
Zal er wel een mooie Guzzi patch op laten naaien door mijn vrouwke smiley
Alvast bedankt en tot kijks,foto'kes post ik zeker een dezer dagen van mijne V7

Groeten,

Philippe
guzzeric
Veelposter
*

« Antwoord #3 Gepost op: Vrijdag 20 Januari 2012 - 17:03:22 »

Welkom Philippe,

Je gaat er zeker van genieten, rond te rijden met een guske,
Ik zelf heb in die 42 jaar dat ik "motorisch"  rondrij, begonnen met een 50cc Flandria, nadien verschillende soorten japs, Bmw, dnepr zijspan, Jawa ; pas over een 8 tal jaar  met een maat zijn calif  II die zelf al 14jaar was toen was gereden...in Normandie.
 Het volgend sezoen stond er een
Witte calif ev in de garage,een jaartje later  ging de Honda van ons kathleen buiten voor een Witte breva,
Pas op, ik heb van elke moto genoten op dat moment,en ben zeker geen Moto-rasist die denkt dat alleen zijn eigen merk de top is; Maar met de guzzi's is er toch iets dat ik niet kan beschrijven maar verdomme goed voel. En daar gaat het om:rijden voor de Fun!
tenslotte gaat het toch om de motorijder en niet het bakske waar we tijdelijk mee rondsnorren hé.
Hopelijk tot op een van de treffens,
Guzzeric
night rider
Zeerveelposter
**

« Antwoord #2 Gepost op: Vrijdag 20 Januari 2012 - 11:46:08 »

Hey, Philippe

Iemand die zijn BMW omruilt voor een Moto Guzzi kan hier al niks slechts meer doen! smiley

Wat die Italianen betreft: er is een goeie reden waarom mensen zoals hier verknocht blijven aan hun Italiaans merk, ondanks de mindere betrouwbaarheid. De ene valt voor het karakter, de andere voor de exclusiviteit of is het uit nostalgie naar het roemrijke geschiedenis van het merk? Je gaat de uwe wel ontdekken wink

Welkom op het forum!

... when they fly, through the night, as beautiful nighttime birds ...
men in black
Moderator
Meister Poster

« Antwoord #1 Gepost op: Vrijdag 20 Januari 2012 - 11:25:10 »

Flupke, veel plezier ermee, idd er zijn niet zoveel witte v7tjes denk ik, dus exclusief! Een andere v7 zal waarschijnlijk in mei al Normandië "beveiligen". Dus binnenkort op de openingsrit?

Better be good to me!
flupke
Zeerveelposter
**

« Gepost op: Vrijdag 20 Januari 2012 - 10:30:58 »

Hallo Allemaal,

Me even voorstellen he,ben hier dus nieuw smiley

Ik ben Philippe,kom van tegen Leuven en morgen is het de groten dag se!Ik ga mijn 2e hands v7 Ophalen bij de motorzaak.
Het is een witte van nov2009,met 4900km op de teller,en de prijs van 5850 euro(incl.1jaar garantie)leek me redelijk mooi.(heb inruil van mijn bmw+opleg gedaan)
(als je al een V7 vind want ze zijn niet zoveel te koop.Er staan ook originele valbaren al op,en een bagarerek en die 2 samen kost toch ook wel wat.
Ik droomde ervan al eentje te hebben sinds ze 3jaar geleden uitkwamen,maar kon nooit een nieuwe kopen omdat ik het bedrag niet bijeenkreeg vandaar een 2e hands.
Ik heb voor heen al een heel pak moto's gehad  klik hier:  http://www.bikepics.com/members/flupke/   vooral jappen en 1 bmw.(altijd tevreden van men moto's geweest hoor)
Maar ne guzzi is toch iets apart,dat straalt meer charisma uit en cachet.
Iedereen raadde me italiaans af wegens niet betrouwbaar en snel roest etc...maar ik ben nen averechte dus koop ik toch eens nen italiaan!
Ik hoop dat ik er geluk mee zal hebben en zal wel dit weekend eens een foto plaatsen.Zijn vuurdoop zal in Juni zijn dan ga ik 4 dagen naar Normandie en omstreken.

Groetjes,

Philippe
« Laatste verandering: Vrijdag 20 Januari 2012 - 11:22:29 door flupke » Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: