Guzzi Forum van de MGCB

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

winterrit zondag17 februari

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: anti-smidsy lampjes  (gelezen 3249 keer)

flupke

• Vandege Forumwiet
Re:anti-smidsy lampjes
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 04 april 2012 - 18:02:51 »

Niet teveel van aantrekken :-)
Als je ze laat doen mag een motor geen geluid meer maken,of mogen er geen uitlaatgassen meer uitkomen.
Als ik zie wat een rommel ze in die uitlaten steken bij sommige merken,net een stofzuiger en ferm geknepen om toch maar door die emmisie normen te geraken.

Guzzi Vero

• Vandege Forumwiet
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 04 april 2012 - 10:28:21 »

In principe is je motor volgens de wet enkel gehomologeerd zoals hij afgeleverd wordt. Elke wijziging is daardoor niet toegestaan. Andere uitlaat kan er nog net door mits deze een E keurmerk heeft.

flupke

• Vandege Forumwiet
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 03 april 2012 - 18:59:43 »

Awel ik heb het net als Christiaan ook net in de motoren en toerisme gelezen.
Het is dus nog in de schemerzone en nog niet echt bepaald of het nu wel-niet is toegelaten.
nuja ik denk niet dat oom agent er moeilijk over gaat doen het is voor je zichtbaarheid,en je verblind er niemand mee of creeert er ook geen gevaarlijk situaties door.
Laat staan dat ze er zelf (de politie) wat van af kennen...volgens mij zijn veel agenten ook niet van alles regeltjes op de hoogte...

ik heb al aan 4 agenten gevraagd hoe je moet parkeren als het betalend is...2 zeiden ticketje toch kopen en op zak houden en als je een boete mocht thuis krijgen kan je dat nog altijd laten zien achteraf(hoe onhandig!),en de 2 anderen zeiden geen parkeerticketje nemen ,want dat is technisch onhandig om dat op je motor te bevestigen (afwaaien,diefstal...) dit lijkt voor mij althans het meest logische,maar ja wat voor ons logisch is ,is dat misschien niet voor de wetgever je weet dus nooit..maar dit even terzijde...

In het magazine stond ook dat een 3e remlicht voor op de wagen vroeger ook verboden was,....en nu verplicht is...
dus wie weet wordt het snel "wettelijk" die smidsy lampjes
« Laatst bewerkt op: dinsdag 03 april 2012 - 20:58:40 door flupke »

Jan van Rheenen

• Zeerveelposter
  • **
anti-smidsy lampjes
« Reactie #1 Gepost op: maandag 02 april 2012 - 21:00:05 »

« Laatst bewerkt op: maandag 02 april 2012 - 21:10:46 door Janguz »
Pagina's: [1]   Omhoog