hallo allemaal!

Mijn naam is Mike vanderploeg en hoop zeer binnenkort mijn aangeschafte California van '93 op te halen bij de dealer die hem na gaat lopen, hij heeft nl een tijdje stilgestaan...
Het moest er toch een keer van komen....nog vooraleer ik mijn rijbewijs had (dit was ver voor 1988, toen behaalde ik mn bewijs) was ik al lid van de MotoGuzzi Club en had toen al een model voor ogen en dat was de California.
Ooit moest die er komen! Na eerst een Honda CB400N gehad te hebben, toen overgegaan op een Honda GoldWing GL1000K3 uit 1978 met Richmankuip en Hepco en Beckers koffers kwam er een Honda GoldWing GL1100Interstate met antiduik voorvork, een Canadees. Toen mn oudste geboren werd moest de Wing weg om diverse redenen en een hele tijd later begon het weer giga te kriebelen en kwam er een (achteraf toch veel te lichte voor mij) Kawasaki LTD450.
Wel aardig gelachen met die fiets, ook gehuild want allemachtig wat is zo'n snaartje duur om het achterwiel aan te drijven...bekant meer dan dat de motor zelf waard was!
Maar goed nu dus eindelijk een MotoGuzzi California III uit '93! Waarom niet eerder zul je vragen...pfff echt geen idee..echt niet, droomde er wel altijd van, maar toch...
Nou wie weet komen we elkaar op of naast de weg nog eens ergens tegen!
Groeten en een fijn weekend