Guzzi Forum van de MGCB

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

winterrit zondag17 februari

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Voorstellen Rudie Scholten  (gelezen 2896 keer)

J.J_Cali

• Administrator
Re: Voorstellen Rudie Scholten
« Reactie #3 Gepost op: maandag 09 mei 2016 - 09:41:52 »

Dat is alweer een jaar geleden, hoe staat het met de V7 ondertussen. Blijft een iconisch model !

Guzzi Vero

• Vandege Forumwiet
Re: Voorstellen Rudie Scholten
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 28 april 2015 - 22:43:27 »

foei, foei, foei, 20 lezers en geen enkele die je welkom heet?

Rudie, bij deze van harte welkom op het MGCB forum en veel succes met het in orde zetten van de V7 sport.

rudiescholten

• Guzzi V7 Sport
Voorstellen Rudie Scholten
« Reactie #1 Gepost op: zondag 26 april 2015 - 23:39:11 »

Na 25 jaar er af en toe omheen draaien nu eindelijk een V7 Sport met trommelrem gevonden.
Begonnen op mijn 14e in het veld op een oude Jawa 250 en nu met mijn 59e eindelijk ook in het bezit van de gedroomde Guzzi.
Voor mij moet een motorfiets licht en handelbaar zijn en bij voorkeur spaakwielen en trommelrem hebben.
Door dit eisenpakket rijd ik voornamelijk op oldtimers.
De V7 Sport paste altijd helemaal in dat plaatje. Waren ze te koop dan waren ze of te duur, of te slecht of incompleet, vaak de trommelrem vervangen door een schijf.
Bij toeval zag ik deze V7 Sport inclusief een schadeblok op een buitenlandse site, één  eigenaar sinds 1989, afgemeld sinds 2001.
De eigenaar had meerdere oldtimers en was eigenlijk te groot voor deze motor, er is dus maar weinig mee gereden.
Om de motor naar mijn zin te maken zoek ik nog, een originele uitlaatset, 2 persoonszadel , zwart achterlicht met houder, koppelingshandel en misschien nog een originele startmotor, origineel boordgereedschap.
De vorige eigenaar vond de groene kleur niet passen en heeft deze jammer genoeg overgespoten, dit moet ook weer terug in de oude staat

Het heeft allemaal geen haast, de motor is rijdbaar en ik heb rijd ook nog wat andere oldtimer motoren.

Ik woon in Heerlen, Limburg en de Ardennen en de Eifel is naast de deur.
Kijken wanneer ik kans zie een Guzzi treffen te bezoeken
Pagina's: [1]   Omhoog