Guzzi Forum van de MGCB

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

winterrit zondag17 februari

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
 31 
 Gepost op: maandag 27 maart 2017 - 20:40:10 
Gestart door Luckypete - Laatste bericht door Luckypete
Heb een setje twin lights (400.522) gekocht van Hebco & becker. Natuurlijk is de handleiding niet echt duidelijk. Iemand deze al eens geinstalleerd op een 2000 EV (met scherm)? Er zijn 2 stukjes zelfklevende rubberstrip bij. Geen idee waar dit moet gekleefd worden. Eventueel ook graag info hoe je de bekabeling hebt gedaan (hoe en waar en aan welke kleur kabel aangesloten? foto's?).

alle info welkom

 32 
 Gepost op: woensdag 15 maart 2017 - 19:43:54 
Gestart door J.J_Cali - Laatste bericht door J.J_Cali
Alle routes komen uit in Annin. Alle routes hebben een tussenstop of starten in Heigenbrucken, wat ook van de kust uit goed te doen is op de eerste dag.
Wie ook nog wil komen zal zelf even de overnachting op een tussenstop moeten regelen. Route die wij nemen is afhankelijk van het weer, de tijd, de kwaliteit van het bier en het eten in het hotel, enzovoort.

Wij hebben gereserveerd in https://www.zurfrischenquelle-heigenbruecken.de/kontakt/ ...0049 6020 970940.
In de buurt ligt nog een hotel: hotel Waldhaus in 63875 Mespelbrunn 0049 6092 247

Hutjes te reserveren via de Autokemp zelf. http://www.kempannin.cz/ubytovani

 33 
 Gepost op: dinsdag 14 maart 2017 - 17:25:33 
Gestart door MotoGuzzi - Laatste bericht door MotoGuzzi
Hallo, de koppeling van mijn 850T3 werkte niet erg goed meer omdat de vertanding van het vliegwiel was ingeslagen.
Ik heb twee millimeter van de voorkant van het vliegwiel afgedraaid zodat de hele koppeling dieper kwam te liggen en de stalen plaat omgekeerd.
Nu werkt hij weer voortreffelijk.

 34 
 Gepost op: maandag 13 maart 2017 - 16:55:22 
Gestart door J.J_Cali - Laatste bericht door guzzeric
kan deze link niet openen...heb je die ook in gdb voor mijn garmin550?
Anders geen probleem hoor dan volg ik Johan op deze nieuwe route vanaf Heigenbrücken, ik heb ook nog de route van 2013 van Ivo achter de hand...

 35 
 Gepost op: zondag 12 maart 2017 - 10:45:20 
Gestart door J.J_Cali - Laatste bericht door Janguz
zo komt er ook weer leven in de brouwerij

 36 
 Gepost op: zondag 12 maart 2017 - 10:38:46 
Gestart door J.J_Cali - Laatste bericht door J.J_Cali
Even dit topic geopend om een route te publiceren:

Kunnen hier ook verder de details bespreken...

 37 
 Gepost op: dinsdag 06 december 2016 - 09:23:32 
Gestart door wsegers1 - Laatste bericht door Guzzi Vero
of via de dealer bestellen of via de gekende web sites van stein dinse, gawa guzzi, guzzi pirner (gespecialiseerd in de kleine blokken)... In prijs zal het niet veel schelen tussen dealer en internet aankoop.

 38 
 Gepost op: zondag 04 december 2016 - 21:03:17 
Gestart door wsegers1 - Laatste bericht door wsegers1
Hallo

Zijn er ergens wisselstukken te vinden voor een Monza van 1985.
Spiegels, achterste spatbord, richtingsaanwijzers.

Misschien via een website of kan dit nog via een officiële dealer?

Groetjes

Willem

 39 
 Gepost op: dinsdag 29 november 2016 - 22:09:09 
Gestart door fingerprince - Laatste bericht door fingerprince
Een update om deze post op een gepaste manier af te sluiten:

Zoals ik al meldde, heb ik de relais vervangen, en alles werkt nu normaal. Toch enkele belangrijke bedenkingen over de mogelijke oorzaken voor wie het mag
aanbelangen :

   1) De Guzzi is door mij 'gecustomised', ik had de rail met alle relais onder de benzinetank gemonteerd om alle bedrading onder het zadel weg te werken.
       Om ze makkelijk te kunnen vervangen, had ik de rail zodanig gemonteerd, dat de relais naar onder zitten. Door het trillen van de motor kunnen de relais
       zakken in hun behuizing, met alle gevolgen vandien. Ik heb ze nu allemaal vastgestript, en ze werken allemaal normaal.

   2) Als de contacten van de relais ingebrand zijn, is het mogelijk dat ze nog wel spanning doorgeven, maar als ze belast worden, zal de spanning dan
       ineenstuiken, omdat de contactoppervlakte van de contacten te klein is geworden. Dit maakt dat de ontstekingsunit onvoldoende spanning krijgt om
       nog zijn werk te kunnen doen.

   3) De oliekeerring van de krukas lekt in mijn geval een beetje olie. Olie komt dan op het vliegwiel, en door de draaiende beweging van het vliegwiel, wordt de olie
       naar buiten gegooid. Dit verschijnsel zal de sensor op het vliegwiel vervuilen, waardoor deze niet meer optimaal werkt.



 40 
 Gepost op: woensdag 26 oktober 2016 - 19:30:28 
Gestart door night rider - Laatste bericht door J.J_Cali
Altijd leuk om dit na een paar jaar eens te lezen. In 2018 kun je deze post ongewijzigd plaatsen.

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10