Guzzi Forum van de MGCB

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

winterrit zondag17 februari

Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10
 81 
 Gepost op: vrijdag 22 juli 2016 - 16:06:33 
Gestart door wsegers1 - Laatste bericht door Aladin
een plastic ontluchtings potje van een ntx 350/650 geen optie?

 82 
 Gepost op: vrijdag 22 juli 2016 - 16:03:50 
Gestart door phil - Laatste bericht door Aladin
hoeveel spanning heb je op de accu en wat bij een startpoging?

 83 
 Gepost op: woensdag 20 juli 2016 - 18:15:10 
Gestart door phil - Laatste bericht door phil
hallo guzzisten,
Terug stroom verkregen, door overbrugging kabel vanaf batterij , startmotor klikt wel maar doet verder niets, wel zo op reis vertrokken, guzzi aanduwen en rijden maar, zonder problemen 2000 kms op die manier afgelegd, en zonder problemen thuisgekomen. Na verder zoeken om startmotor terug te doen werken, nu bij aanduwen niet in gang te krijgen. Blijkbaar geen ontsteking nu..
Ideetjes?

 84 
 Gepost op: woensdag 13 juli 2016 - 14:53:05 
Gestart door wsegers1 - Laatste bericht door wsegers1
Recent een Monza V50 1985 gekocht.

Mooie motor, maar er ontbraken wel wat onderdelen.
Het luchtfiltersysteem is om het zacht uit te drukken niet meer volledig. Eigenlijk is er nog maar weinig over van de zaak.

Van de nood een deugd maken en het gehele boeltje uit bouwen en vervangen door K/N filters, maar wat nu met de carterverluchting.
Blijkbaar komen er twee darmpjes van boven op de cilinderkoppen, er zou een leiding moeten teruglopen naar de carter ( niet meer te vinden) en er staat bovenop de versnellingsbak nog een open bout met een stukje darm aan. Waar deze naar toe loopt is helemaal een raadsel.

Heeft iemand een idee hoe ik dit moet aanpassen en hopelijk een besteladres voor de nodige onderdelen.
Alvast bedankt en groetjes

Willem

 85 
 Gepost op: zaterdag 09 juli 2016 - 22:28:56 
Gestart door phil - Laatste bericht door phil
beste forumleden
ik vertrek morgen op reis met de guzzi, controleer nog eens de batterij, opnieuw aangesloten, batterij ok is gemeten, massa ok, aarding ok maar nu geen stroom lichten branden niet, motor start niet, volledig "dood".
ben al twee uur aan het zoeken niemand dergelijk probleem gehad
het is een anders heel betrouwbare california 3.

grtn philippe

 86 
 Gepost op: maandag 06 juni 2016 - 19:32:47 
Gestart door Guzzi Vero - Laatste bericht door Aladin
Ja soort luiheid als je zelf geen routes meer maakt treed wel op ja.
Ga nog eens rustig kijken naar die tracks dingesen.

 87 
 Gepost op: maandag 06 juni 2016 - 19:30:05 
Gestart door J.J_Cali - Laatste bericht door Aladin
Kom je er beter vanaf dan de t5 van Marian  ::)

Toevallig van de week nog gevraagd of ze nog had gedacht aan max toerental. Want standaard klokje van een 850 gaat verder dan een 1000/1100 blok.

 88 
 Gepost op: maandag 06 juni 2016 - 09:03:40 
Gestart door J.J_Cali - Laatste bericht door J.J_Cali
Een kromme uitlaatklep. Is waarschijnlijk gaan zweven bij iets te hoog toerental. Klep vervangen en verder geen schade.

 89 
 Gepost op: zondag 05 juni 2016 - 10:03:50 
Gestart door Guzzi Vero - Laatste bericht door Guzzi Vero
Citaat
De waarheid is dat na herberekenen er zoveel aan veranderd moet worden vaak dat de tijd gewoon ontbreekt of enkel de moed al in de schoenen zakt
Dupliceren en herberekenen is uit de tijd van Mapsource waarin jij bent blijven hangen. Eigenlijk zou men moeten stoppen met het doorsturen van routes. Enkel en alleen nog een track en de waypoints van vertrek, tussensop en stop  (zoals we het vroeger, en dan spreek ik van 2009, al deden met Arie) dan kan iedereen zelf omzetten naar welk formaat dan ook en leren ze tenminste iets ipv alles voorgekauwd te krigen.
't Is juist omdat je bij MS bent blijven hangen dat je met de BC evolutie niet mee bent (jammer). want een track omzetten naar een route op de manier hierboven beschreven is gedaan in 1 2 3. Persoonlijk rij ik nog enkel op basis van track.

 90 
 Gepost op: zaterdag 04 juni 2016 - 19:00:02 
Gestart door Guzzi Vero - Laatste bericht door Aladin
Thanks.
Ik kan er nog niet veel van in Basecamp.
Lang aan mapsource blijven hangen en met de nieuwste "onroute" eigenlijk nog weinig interesse om routes te maken.
Maar aangeleverde moeten we wel wat mee doen blijkt keer op keer voor we die kunnen gebruiken.
De waarheid is dat na herberekenen er zoveel aan veranderd moet worden vaak dat de tijd gewoon ontbreekt of enkel de moed al in de schoenen zakt. Die van veilig motorrijden Antwerpen was vorig jaar ook zo'n chaos. Dit jaar niet eens gedownload maar de bewegwijzering gevolgd.

Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10